Kiertokankien päittäisvälys

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
kopote12
"Viggen"
Viestit: 557
Liittynyt: La Elo 20, 2005 18:42
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Kiertokankien päittäisvälys

Viesti Kirjoittaja kopote12 »

Kuinka paljon kuuluu ton kiertokangen ja kampiakselin välisen välyksen olla siinä laakerien kohdalla? Tällä hetkellä kampuran suunnassa liikkuu hieman...muuta välystä ei ole! Vaihdan tuon 1. ylikokoon poratun lohkon ja männät tavalliseen vakio 2,0T lohkoon ja mäntiin ku käytin koneistuksessa ton 2,0T:n.

Tulossa siis myyntiin 1. ylikokoon porattu 2,0T lohko (b202 -86) + Mahlen männät (koko 90,47) ilman veivejä ja kampuraa!
Saab 9-5 2,0t -1999
kopote12
"Viggen"
Viestit: 557
Liittynyt: La Elo 20, 2005 18:42
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kopote12 »

Huhhuh...olipas urakka 8) Nyt on kone taas kasassa ja kyllä on siisti ääni...vaihtui laakerit ja männänrenkaat uusiin! Vaihdoin tuon 1.ylikoon lohkon ja männät hiiteen ja paikalle hoonattu ja plaanattu lohko 2,0T vakiomännillä. Nyt tästä jollekin tuo ylimääräinen lohko mahlen männillä! Jes...nyt vaan ajoa!!!
Saab 9-5 2,0t -1999
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Tuolla sisäänajo-ohjeistusta.... tuon mukaan ensimmäiset 20 mailia tärkeimmät, jolla matkalla suurimmat muotoutumiset tapahtuvat.

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
kopote12
"Viggen"
Viestit: 557
Liittynyt: La Elo 20, 2005 18:42
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kopote12 »

Ei oikein tuo englanti ja toi tekniikan termistö taitu. Käsittääkseni sisäänajon aikana ei hirveesti max vetoja tehdä. Ajelin 50km matkaa jota ennen käytin konetta noin puoli tuntia tyhjäkäynnillä.
Saab 9-5 2,0t -1999
Vastaa Viestiin