Hyvinkö on lähtenyt pakkasilla käyntiinNyt tuli se ikävä tilanne eteen, että Sabasta on luovuttava... sniif... ja uuden valinta osui myös Skoda Octavia Elegance TDI 2.0 farkkuun tosin manuaalilaatikolla.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Threadin aloittajan perustelut olivat mullakin kriteerinä eli 10000 Eurolle löytyy parempaakin tekemistä... ja kyllä ne omat vikansa löytyy Saabistakin.Mimmi kirjoitti:[
Miksi?
Onhan Saabillakin dieselmalleja.
Ps. pikkudieselillä ei tule kylmä pakkasillakaan, kuten klonkswagenin tuoteilla.
Ihan kumminpäin vaan. Ja tämänhan on ote yhden jetan ja yhden tontun lämmityslaitteiden tutkimus -28 asteen pakkasella - ja tosi tieteellinen sellainen...Bob kirjoitti:OH-HOH - no onpas siinä 9000:ssa huono lämmityslaitetevisu kirjoitti:...Jos vielä sohaisen muurahaispesää; appiukon uusi Jetta hakkaa kyllä tontun lämmityslaitteen ja käynnistyksen suhteen 100-0...![]()
![]()
Kyllä noissa ocun 2.0 dieseleissä on käynnistysongelmia yli 20 asteen pakkasella, saa yrittää useempaan kertaan ennen kuin jaksaa pysyä käynnissä. Eikä auta vaikka on lämppärissä... Makaroonimaan diesel hakkaa kylmäkäynnistyksessa saksalaisen laatumoottorin mennen tullenTuskin Skodassa ongelmia käynnistyksessä sen kummemmin kuin vaikkapa makaronimaan koneilla pakkasessa.
Täh!? eikö Webastostakaan ole muka apua? So not, voin onneksi tuudittautua ilmastonmuutoksen väistämättömään toteutumiseen... ja eipä nuita tulipalopakkasia täällä etelärannikolla onneksi kovin pitikiä jaksoja pitele normitalvellakaan.Arcer kirjoitti:Kyllä noissa ocun 2.0 dieseleissä on käynnistysongelmia yli 20 asteen pakkasella, saa yrittää useempaan kertaan ennen kuin jaksaa pysyä käynnissä. Eikä auta vaikka on lämppärissä... Makaroonimaan diesel hakkaa kylmäkäynnistyksessa saksalaisen laatumoottorin mennen tullenTuskin Skodassa ongelmia käynnistyksessä sen kummemmin kuin vaikkapa makaronimaan koneilla pakkasessa....