ilmeisesti menivät karvan verran eri kohtaan kuin
vanhat...
Jarrutuksessa kuuluu p**keleen moinen kirskunta ja
semmonen karhea hankaus.
Päättelin, että palat ovat hivenen lähempänä levyn ulkokehää
kuin edelliset, siis pala hankaa osittain siitä levyn ulkonemasta,
joka muodostui kohtaan mistä vanhat palat eivät levyä kuluttaneet.
Hitto mikä lause.
Kyllähän se siitä tasoittuu, mutta hävettää roimasti kun stadissa ajelee

Kannattaako mennä heti takas hallille ja rukata paloja eri asentoon?
Vai onko tämä lähinnä hermoja raastava kosmeettinen haitta?
Sitten asiaa palojen asennuksesta:
Aluksi en löytänyt sitä jarrusatulan männän kääntämiseen tarkotettua työkalua, joten yritin semmosilla kärkipihdeillä. Vihasekshan siitä tuli,
onneksi työkalu löytyi (tosin tunnin jos toisenkin väännön jälkeen
