Sisäänajosta

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Ei hoonauksella oteta niin paljoa materiaalia pois, että soikeus häviäisi. Hoonauksella pinta karhennetaan vaan sellaiseksi, että uusi männänrengas hioutuu siihen eli tiivistyy. Kun uusi männänrengas on hioutunut hoonattuun sylinteriin, niin eipä sen pitäisi enää falskata.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Tämäkin internetin totuuden tyyssija tuntuisi olevan samaa mieltä, että pyttyihin täytyy saada painetta sisäänajettaessa. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24629
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

sisään ajossa: kevyttä kaasun käyttöä max 2/3 kaasua,kevyitä moottorijarrutuksia jolloin männänrenkaat hioutuu muotoonsa. eli ei revityksiä ja moottorijarrutukset plussaa.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Vastaa Viestiin