Muovinpala koneessa

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Saabisti -77
"Hölösuu"
Viestit: 1095
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo

Muovinpala koneessa

Viesti Kirjoittaja Saabisti -77 »

Eilen illal auton pesun yhteydes irrotin huohotusletkun ja katoin onkos letku mönjässä sisältä, puhtaalta näytti. letkutötsää takasin laittaessa siitä muovisesta kärjestä murtui pienipala muovia venttiilikopan sisään :evil:

No purinpa sitten venttiilikopan pois :arrow: eipä sitä muovin palaa sieltä löytyny :evil: Kasasin venakopan ja laitoin koneen käyntiin, ei mitään kolinaa tai mitään ylimääräsiä äänia koneesta.

Mites arvon saabistit, kulkeituuko tuo muovinpala öljypohjaan ja öljyn vaihon yhteydes pois :?: Onko ootettavissa moottoririkko :?: Onko muille käyny vastaavaa? Vai oonko ainoo tumpelo joka myöntää moisen?

P***kele että korpee :!: :!: :!:
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

En usko, että vakavampia aiheuttaa. Öljypohjaanhan se sieltä kulkeutuu ja ei se siivilän läpi pääse takas kiertoon.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Saabisti -77
"Hölösuu"
Viestit: 1095
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo

Viesti Kirjoittaja Saabisti -77 »

Kiitän vastauksesta :D :!: Ite attelin kans samaa et ei se siel mitään tee, mut jäi vaan vaivaamaan, melkein uneton yö tuli vietettyy :!:
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Saab-man
"Hirsch"
Viestit: 878
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 10:24

Viesti Kirjoittaja Saab-man »

Jos käsitin oikein se pala on siinä pienessä "rasiassa" johon menee ne pikkaiset käyrät putket. Jos se pala on irronnut kokonaan nipan juuresta se ei mielestäni mahdu menemään niistä putkista läpi. Eiköhän tuo tule ulos kantta ravistelemalla. Joskin tuskin tuosta hirveesti haittaa on, jos ei satu tukkimaan niitä pikku putkia. Itselläni kävi samalla tavalla, tosin sain sörkittyä sen rautalangan pätkällä pois.
Saabisti vuodesta -93

9-5 2.0t Linear Wagon Sentronic -06
9-3 2.0t SE Cabriolet -00
9-3 1,8t SC -06
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Saab-man kirjoitti:Eiköhän tuo tule ulos kantta ravistelemalla.
Siis venttiilikoppaa, venttiilikopan kantta ravistelemalla, mahdollisesti jollain pesuaineella auttamalla.

Sylinterinkannen ravisteleminen on jo isomman ponnistelun takana :-)
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Saabisti -77
"Hölösuu"
Viestit: 1095
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo

Viesti Kirjoittaja Saabisti -77 »

Venakopankantta ravistelin kun sen irrotin, mut en huomannu mitään siltä ulos tulevan :( Oliskos kellään myydä tollast venakopan kantta? Aattelin maalata korin väriin.
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Saab-man
"Hirsch"
Viestit: 878
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 10:24

Viesti Kirjoittaja Saab-man »

Siis venttiilikoppaa, venttiilikopan kantta ravistelemalla, mahdollisesti jollain pesuaineella auttamalla.

Sylinterinkannen ravisteleminen on jo isomman ponnistelun takana
jep, jep, juuri näin :wink:
Saabisti vuodesta -93

9-5 2.0t Linear Wagon Sentronic -06
9-3 2.0t SE Cabriolet -00
9-3 1,8t SC -06
Vastaa Viestiin