ihmetys

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24620
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

ihmetys

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

anoppi soitti,ja kertoi et 9-3 hyytyi kaupunkiin eli vapari vm98.
oli haissellut palaneen käryä ja keskusairaalan luo hyytyi. virrat tulee ce valo palaa.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

sellasta sattuu.

Ei osannut muuta kertoa?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24620
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

ei ,mie lähen kohta katsomaan,se hinataan merkkiliikkeen pihaan,mut mie katson ennen ku vievät sisälle! vapari eli ilman syttykasettia! outoa!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

no joo,

mulla tuli palanenn muovin katku vaparissa kun hihnan rulla hajos. Siinä vaiheessa pitäis tulla kyllä muitakin oireita :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

peinu kirjoitti:no joo,

mulla tuli palanenn muovin katku vaparissa kun hihnan rulla hajos. Siinä vaiheessa pitäis tulla kyllä muitakin oireita :)
Ei se kyllä siihen vain hyytyisi. Paitsi jos on ajellut muutamia kilsoja ilman hihnaa niin hyytyy lopullisesti :?
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24620
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

suap saapui hinurin kyydissä pajan pihaan,mie hyppäsin autoon,starttasin ja läks tulille,hinausauto kuski katto ihmetellen ,mie totesin siihen et näille pitää jutella mukavia---- koelaudassa loimotti akun kuva,iso punanen kolmio ja ce-valo. kokeilin avata konepeltiä jäässä tottakai,auton alla näkyi mustaa rihmastoa. eli lienee laturin remmi tullut tiensä päähän!
saavat vaihtaa sen ja termarin samalla,ei lämmöt nouse. meneekö vituiksi samalla ne ohjausrullat?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Olisiko juuri rullan hajoamisen takia mennyt hihna rihmoiksi.. Muuten tuo naisväki siitä jännää, että jos auto on hajonnut ja kysyt mitä tapahtui, ja minkälaisia ääniä kuului ennen leviämistä, niin ei mitään havaintoa.. 8O
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Mullakin eilen maanantaiaamuna startatessa tuli hassu palaneen muovin tuoksahdus sisälle. Vaikka aikani nurkat ja konehuoneen könysin, en löytänyt syytä, joten eiku kovaa ajoa :)

Toistaiseksi en ole huomannut minkään olevan epäkunnossa.... :roll:

Vinkkejä otetaan vastaan mikä mahtoi kärytä
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

nalleolut kirjoitti:suap saapui hinurin kyydissä pajan pihaan,mie hyppäsin autoon,starttasin ja läks tulille,hinausauto kuski katto ihmetellen ,mie totesin siihen et näille pitää jutella mukavia---- koelaudassa loimotti akun kuva,iso punanen kolmio ja ce-valo. kokeilin avata konepeltiä jäässä tottakai,auton alla näkyi mustaa rihmastoa. eli lienee laturin remmi tullut tiensä päähän!
saavat vaihtaa sen ja termarin samalla,ei lämmöt nouse. meneekö vituiksi samalla ne ohjausrullat?
Se sama hihna pyörittää myös vesipumppua, laturia ja ohjaustehostinta. Jospa tuokin vika korjaantuu kun on uudet rullat ja hihna. Äläkä nyt suotta käytä sitä konetta yhtään.

Samsata aiheesta on käyty viime viikolla juttua tällä osastolla. Hakukone vikisemään vaan.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24620
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

huhuh mikä informaation tulva ku koitti "hihna" hakua . noilla ohjeilla sen tekisi itsekkin parkkipaikalla. no anyway auto eekoolla ,saavat samalla vaihtaa termarin. perjantaina 28pakkasta ja moottorilämpö nousi just ja just alaviivan yläpuolelle! ärsyttävä piirre 9-3 ettei saa lämpöä varpaille ja tuulilasille samaan aikaan... pitäsiköhän ostaa pois tuo anopilta...heh
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Älä sorru noihin GM-tuotteisiin. Ajele vaan aidoilla oikeilla, kohta ei ole muuten ketään puolustamassa vanhojen kunniaa :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2018
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

nalleolut kirjoitti:ärsyttävä piirre 9-3 ettei saa lämpöä varpaille ja tuulilasille samaan aikaan... pitäsiköhän ostaa pois tuo anopilta...heh
mitä!!! ei saa samaa aikaa lämpöä ylös ja alas. onneksi vielä tuossa NG:ssä saa;)
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
ysikolmonen
"Turbo"
Viestit: 262
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 11:33
Paikkakunta: Vahto

Viesti Kirjoittaja ysikolmonen »

Jamppa kirjoitti:
nalleolut kirjoitti:ärsyttävä piirre 9-3 ettei saa lämpöä varpaille ja tuulilasille samaan aikaan... pitäsiköhän ostaa pois tuo anopilta...heh
mitä!!! ei saa samaa aikaa lämpöä ylös ja alas. onneksi vielä tuossa NG:ssä saa;)
Kyllä mulla ainakin saa tuulilasin & varpaat lämpeemään samaan aikaan?!? Molemmat napit vaan pohjaan samaan aikaan...
93 2.0T SE -01 (2000-2017)
900i 16 -89 (1994-2000)
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

ysikolmonen kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:
nalleolut kirjoitti:ärsyttävä piirre 9-3 ettei saa lämpöä varpaille ja tuulilasille samaan aikaan... pitäsiköhän ostaa pois tuo anopilta...heh
mitä!!! ei saa samaa aikaa lämpöä ylös ja alas. onneksi vielä tuossa NG:ssä saa;)
Kyllä mulla ainakin saa tuulilasin & varpaat lämpeemään samaan aikaan?!? Molemmat napit vaan pohjaan samaan aikaan...
Ei niinmaan mitään ongelmaa. Taitaa olla vaan liian moterni auto :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Muksu
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: Su Touko 30, 2004 19:19
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Muksu »

ysikolmonen kirjoitti: Kyllä mulla ainakin saa tuulilasin & varpaat lämpeemään samaan aikaan?!? Molemmat napit vaan pohjaan samaan aikaan...
Sama vika...mutta jos on sellanen halvempi auto :wink: , jossa on ne hellannappulat siinä radion alapuolella, niin kyllähän sen suuntausnupin voi jättää siihen puoleenväliin, eli klo.10:neen, mikä ajaa saman asian :wink: :lol:
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
Vastaa Viestiin