Ainiin, samalla reissulla tulee noudettua noi saksasta tänään tulleet uudet Nexenin 18" kesäkumit, joten ne on peräkontissa jos jotain kiinnostaa ihmetellä. Slicksinasse on ainakin varmaan kovin innostunut
Jospa sitä kerkiäisi. Ja jos ei sada niin otetaanpa muutama kuvakin poisjääneiden kius... eiku nähtäväksi
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Auton edistyminen ei oo suinkaan este . Pääasia on sairaiden ja mielisairaiden ( turbosaabismi) vuorovaikutus. Suljetulla osastolla on oikeesti kiva olla , ei pääse muun merkkiset häiritsemään.
Populaa oli taasen mukavasti. Yleisön painostuksesta huolimatta jokainen joutui maksamaan pullansa itse. Joku saattaa tuntea piston sydämmessään kun "syväkurkku" paljasti merkkipäivät
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Mukava jutustelutuokio taasen, oli erityisen hienoa nähdä Mimmin tonnari pitkästä aikaa
Kiitokset guru-Hookille mainioista lootanirrotusohjeista, oli oikein kätevää kun näki samalla homman demonstroituna ng:n konehuone toimien havaintomateriaalina Ohjeet tulivat selkeämmin ja paremmin esitettyinä kuin WIS.istä, tattis
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ässä kirjoitti:Joku näköjään vaihtoi poimuajoon jo parkkipaikalla, ei malttanut siirtyä impulssimoottoreilla edes motarille asti
Se täytyi olla minä, sen verran äkäinen tuo cc 2.0iA on Tuskin edes 1/2000s suljinaika riittää tarkentamaan tuota möhköfanttia sen parhaimmassa kiihdytysvaiheessa
Melkein tarttee ruveta laittelemaan uretaanipuslia, clämppiä ja 19" vanteita jotta saa kaiken tuon raakalaismaisen tehon välitettyä tiehen ja maby vahvistettua lootaa jne
Vastaavasti tuo rakkine kuluttaa reilusti enemmän kuin ahdettu versio, jotain hyvääkin sentään
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98