Ajattelin nyt kokeilla ensikertaa kysymällä ensin...
Mitenkäs toi ACC nyppästään irti?
Mitenkäs toi ACC nyppästään irti?
Homma niin helppo että ihan hirvittää, mutta kun en tiedä miten.
Ajattelin nyt kokeilla ensikertaa kysymällä ensin...
Ajattelin nyt kokeilla ensikertaa kysymällä ensin...
En kyllä suosittelis tuota meisselillä kampeamista. Siinä helposti murjoo muovisten osien reunoja.
Jos radion johtojen kanssa on sekamelskaa tai tuhkakuppi tuntuu olevan tiukasti kiinni, niin kannattaa kokeilla seuraavaa:
Hätävilkkukatkaisin irti (eli vilkku päälle, jonka jälkeen esiin tulevista koloista voi nyppäistä katkaisijan irti vaikkapa sillä talttapää meisselillä),
sitten katkaisijän reiästä pullauttaa kellon/ajotietokoneen irti
ja sitten pitäisikin mahtua kätevästi muljauttamaan ACC paneeli irti.
Tuo on mielestäni helpoin ja nopein tapa. Olettaen tietysti, että hätävilkkukaitkaisin on kojetaulussa.
Jos radion johtojen kanssa on sekamelskaa tai tuhkakuppi tuntuu olevan tiukasti kiinni, niin kannattaa kokeilla seuraavaa:
Hätävilkkukatkaisin irti (eli vilkku päälle, jonka jälkeen esiin tulevista koloista voi nyppäistä katkaisijan irti vaikkapa sillä talttapää meisselillä),
sitten katkaisijän reiästä pullauttaa kellon/ajotietokoneen irti
ja sitten pitäisikin mahtua kätevästi muljauttamaan ACC paneeli irti.
Tuo on mielestäni helpoin ja nopein tapa. Olettaen tietysti, että hätävilkkukaitkaisin on kojetaulussa.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
Taitaa olla nopein tapa. Eräs klubilainen sen aikanaan näytti, eikä aikaa kulunut minuuttia pidempään.Defeat kirjoitti:En kyllä suosittelis tuota meisselillä kampeamista. Siinä helposti murjoo muovisten osien reunoja.
Jos radion johtojen kanssa on sekamelskaa tai tuhkakuppi tuntuu olevan tiukasti kiinni, niin kannattaa kokeilla seuraavaa:
Hätävilkkukatkaisin irti (eli vilkku päälle, jonka jälkeen esiin tulevista koloista voi nyppäistä katkaisijan irti vaikkapa sillä talttapää meisselillä),
sitten katkaisijän reiästä pullauttaa kellon/ajotietokoneen irti
ja sitten pitäisikin mahtua kätevästi muljauttamaan ACC paneeli irti.
Tuo on mielestäni helpoin ja nopein tapa. Olettaen tietysti, että hätävilkkukaitkaisin on kojetaulussa.
-
Money For Nothing
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Jopea lainatakseniJope kirjoitti:Jos tarkoitat sitä etupaneelia, niin ota sen alla oleva laitos (tuhkakuppi tai radio) irti ja paina etupaneelin takaa se ulos. Tulee helposti.
Omassa on siinä alapuolella pieni säilytyslokero (joillain saattaapi olla siinä soittimen "cd-osio") ...tuon kautta se on varmasti helpoin/nopein irrottaa
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
-
Money For Nothing
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Omassa tuo lokero lähti kyllä ihan sormin ilman turhia irvistelyjä
...joten suosittelen kokeilemaan ensiksi sen kautta mikäli tuo pikkulokero autosta löytyy.
...joten suosittelen kokeilemaan ensiksi sen kautta mikäli tuo pikkulokero autosta löytyy.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."