Sisätutka, ng900
Sisätutka, ng900
Saakos ng900:n sisätutkan herkkyyttä säädettyä? Vai oliko niin että sen sai vain päälle tai pois päältä? Tuossa cabessa tutka aktivoituu jo kun harjaa lunta katolta = liian herkkä.
Nm. käyttöohjekirja jemma-nimisessä paikassa.
Nm. käyttöohjekirja jemma-nimisessä paikassa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Mutta eikö saa kokonaan disabloitua, siitä napista taitaa joutua painamaan ennen jokaista lukitusta? Entä jos ottaisi sen tutkan liittimen irti, silloin ei pitäisi ainakaan pelata?
Milläs katolta pitäisi ottaa 15cm lumikerros pois? Ei se harjaus tuohon kankaaseen vaikuta kun jättää ohuen kerroksen katon päälle, eikä muutenkaan tuo Kungsin harja tuolle hallaa tee.
Tai no voishan ne lumet tietty kipata pois avaamalla katto, pitääpä testata
Milläs katolta pitäisi ottaa 15cm lumikerros pois? Ei se harjaus tuohon kankaaseen vaikuta kun jättää ohuen kerroksen katon päälle, eikä muutenkaan tuo Kungsin harja tuolle hallaa tee.
Tai no voishan ne lumet tietty kipata pois avaamalla katto, pitääpä testata

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
No jos joku viitsisi kurkata ohjekirjasta tuon tutkahomman, on nykyisellään turhan herkkä tuohon telttamalliin 
Ja toinen homma on tuo ajoneston automaattinen virittyminen, eikö sitä voi ottaa pois käytöstä, muistaakseni sen viivettä pystyi säätämään ainakin. Nyt on niin lyhyt aika että kun ovet avaa ja vaikkapa krapaa tuulilasia hetken niin se on jo aktivoitunut.
Parempi tietty olisi että saisi nuo molemmat pois käytöstä, pelkkä vilkkuledi riittäisi varkaiden varalle

Ja toinen homma on tuo ajoneston automaattinen virittyminen, eikö sitä voi ottaa pois käytöstä, muistaakseni sen viivettä pystyi säätämään ainakin. Nyt on niin lyhyt aika että kun ovet avaa ja vaikkapa krapaa tuulilasia hetken niin se on jo aktivoitunut.
Parempi tietty olisi että saisi nuo molemmat pois käytöstä, pelkkä vilkkuledi riittäisi varkaiden varalle

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Viimeisin käyttökokemus uudesta täyspeitteestä oli kun se lojui 100m päässä pellolla
Siis asutaan pellonreunalla, suunta kohti pohjoista, melkoinen vihuri käy, ihan kunnolla pystytetty telttatallikin romahti viime talvena. Ja vaikka peite pysyisikin päällä niin tuulen vuoksi hinkkaisi maalipintaa ikävästi, eli se homma ei onnistu.
Siis tuo tutka vaan on liian herkkä, pärähti hesassakin vinkumaan kun ohi ajoi dösä, kait ilmavirta painoi riepua juuri riittävästi alaspäin. Ja tuota kattoa ei tartte kuin vähän kädellä painaa alaspäin niin jo alkaa vinkuminen, jos ei ole herkkyyssäätöä niin voisikos niitä lähettimiä uudelleensijoittaa jotenkin?

Siis tuo tutka vaan on liian herkkä, pärähti hesassakin vinkumaan kun ohi ajoi dösä, kait ilmavirta painoi riepua juuri riittävästi alaspäin. Ja tuota kattoa ei tartte kuin vähän kädellä painaa alaspäin niin jo alkaa vinkuminen, jos ei ole herkkyyssäätöä niin voisikos niitä lähettimiä uudelleensijoittaa jotenkin?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Itsellä hyvät kokemuksen peitteestä, mutta ei ole peltoa lähelläkäänng900aero kirjoitti:Viimeisin käyttökokemus uudesta täyspeitteestä oli kun se lojui 100m päässä pellollaSiis asutaan pellonreunalla, suunta kohti pohjoista, melkoinen vihuri käy, ihan kunnolla pystytetty telttatallikin romahti viime talvena. Ja vaikka peite pysyisikin päällä niin tuulen vuoksi hinkkaisi maalipintaa ikävästi, eli se homma ei onnistu.
Siis tuo tutka vaan on liian herkkä, pärähti hesassakin vinkumaan kun ohi ajoi dösä, kait ilmavirta painoi riepua juuri riittävästi alaspäin. Ja tuota kattoa ei tartte kuin vähän kädellä painaa alaspäin niin jo alkaa vinkuminen, jos ei ole herkkyyssäätöä niin voisikos niitä lähettimiä uudelleensijoittaa jotenkin?

Omassakin on muutaman kerran ruvennut huutamaan kun rekka on ajanut vierestä ohi.
Säätämisestä ei tietoa....
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Ei muuten meilläkään kohta jos saa torpan myytyävaltteri kirjoitti:
... mutta ei ole peltoa lähelläkään![]()
...

Olishan tietty lämmin tallikin mutta aina joku rojekti siellä tuntuu makoilevan

Mimmi voisi konsultoida meikäläistä tuossa hälärijutussa

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tattis, olisi tietty voinut itse käyttämään puhelintakin ja kysymään suoraan asiantuntijaltaMimmi kirjoitti:Konsultoidaan sitten: Orkkishälyn lasirikkoa voidaan sätää (ja poiskytkeä pysyvästi) TECH:lla.

Jaa että lasinrikkotunnistin, mitäs sen tarttee sekaantua lumien harjaamiseen? Eikö tuossa olekaan edes sisätutkaa?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Niin eli siis tuo tunnistin on mikrofoni, joka tunnistaa sen lasin helähdyksen ja kilinkalinkolinan ja rapinan. (Hyvä tapa testata on jättää ikkuna auki ja hälyttimen aktivoiduttua kilisytellä vaikka avainnippua auton sisällä)ng900aero kirjoitti: Jaa että lasinrikkotunnistin, mitäs sen tarttee sekaantua lumien harjaamiseen? Eikö tuossa olekaan edes sisätutkaa?
Kait tuo Caben rätti toimii ikäänkuin rumpukalvona, kun lumia harjaa ja koputtelee.

Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012