heh mie ostin itselleni keväällä kommarin 35e. soiva peli. tälä hetkellä pikku siskolla käytössä!taunu kirjoitti:Juu ostakaa vaan kaikki...![]()
Mulla kun ei vieläkään oo varaa ees siihen ihan ekaan malliinkaan.
Uusi Communicator tulossa
Samat sanat, pitää tuolla sammuilevalla 9500: lla koittaa jaksaa vielä toviajn kirjoitti:Juu, ei mullakaan ole varaa ostaa tuommosta...![]()
Onneks virmalla on...

Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Re: Uusi Communicator tulossa
Tuntuu kädessäkin hienolta. Etenkin sisänäyttö on aika miellyittävä silmään. :-)9000CS... kirjoitti:Näyttää kuvissa erittäin hienolta 8)
Tulispa nyt vaan kauppoihin pian.
Osta joku pienempi puhelin jos et kommaria jaksa kantaa. ;-)AP kirjoitti:Pitää vaan muistaa tingata kaupanpäälle joku nokian vyö, jotta pysyy housut jalassa :lol:
Mulla kulki 9500kin farkkujen etutaskussa aina. Mitään vyökoteloita tai kainalokoteloita ei tueta. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Re: Uusi Communicator tulossa
OikeinJope kirjoitti:Mulla kulki 9500kin farkkujen etutaskussa aina. Mitään vyökoteloita tai kainalokoteloita ei tueta.

Tuohon ryhmään itsekin kuulun ja pomolle on jo viety "kirje joulupukille".93t sport kirjoitti:Samat sanat, pitää tuolla sammuilevalla 9500: lla koittaa jaksaa vielä toviajn kirjoitti:Juu, ei mullakaan ole varaa ostaa tuommosta...![]()
Onneks virmalla on...

Nykyinen 9500 pysyy kyllä päällä, mutta näytöt sekoilevat. Näppiksen ja näytön välinen kaapeli on uusittu, mutta nykyään kannen näyttö tai molemmat näytöt menee joskus jumiin ja menevät valkoiseksi. Puhelin toimii ja näytötkin herää henkiin muutamalla kannen aukaisulla.
Ei tarvitse elvistellä sielläJope kirjoitti:Tuntuu kädessäkin hienolta. Etenkin sisänäyttö on aika miellyittävä silmään.

Juu tuota näyttöä kehuttiin symbian-sivustollakin.
Hyvin sopii taskuun tuo puhelin. Ja pullottava housujen etumus on naistentansseissa kova sanaJope kirjoitti:Mulla kulki 9500kin farkkujen etutaskussa aina. Mitään vyökoteloita tai kainalokoteloita ei tueta.

Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Hyvältä vaikuttaa, pitänee N80 vaihtaa tuollaiseen jahka hinta hieman asettuu.
http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/e90/
http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/e90/
BMW 320dA Coupe LCI
-
- "Viggen"