garret ng tai og

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
kerttu
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 19:22
Paikkakunta: rovaniemi

garret ng tai og

Viesti Kirjoittaja kerttu »

missä mallissa on garret jossa pakoputken kiinnitys on kolmella pultilla ja putken tiivistepinta on kartionomainen itse pakopesän puolella?
900 s kaksovinen alkuperäisillä renkailla, valtterin trimmaava.
Tyny
"Aero"
Viestit: 320
Liittynyt: Ma Maalis 07, 2005 22:37
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Tyny »

Kaikki ng900/og9-3 turbot on tuol samalla 3 pulttisella laippaliitoksella.
kerttu
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 19:22
Paikkakunta: rovaniemi

garret

Viesti Kirjoittaja kerttu »

hyvä että tämä selvisi, mikä on ahtimen tyyppimerkintä tässä kun lukee bc2 m10 a\r 48 ja pakopuolella dh 2-2 m4 a\r 049
900 s kaksovinen alkuperäisillä renkailla, valtterin trimmaava.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Noista merkinnöistä en sano mitään, mutta jos on vakiotuuletin niin kyseessä on Garret TB2569, tuttavallisemmin T25. Sama löytyy suurin piirtein kaikista ng900-turboista ja 9-3:sta vuoteen 2000 asti.

-99 Viggenissä ja Aeroissa on vähän isompi Mitsu ja normi T7:ssa pienempi garretti.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin