käsijarruvaijerin vaihto
-
saabisticc
- "Koeajolla"
- Viestit: 4
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 15:21
- Paikkakunta: Vaasa
käsijarruvaijerin vaihto
kuinka 9000 keskikonsulin saa irti olen irroittanut noin 9 ruuvia eikä keskikonsuli irtoa????hei tietääkö kukaan kuinka keskikonsulin saa irti katsastus on edessä
pliis vinkkejä

Viimeksi muokannut saabisticc, Su Maalis 04, 2007 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Firges9000
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Re: käsijarruvaijerin vaihto
Malli ja vuosiluku please.saabisticc kirjoitti:kuinka 9000 keskikonsulin saa irti olen irroittanut noin 9 ruuvia eikä keskikonsuli irtoa????![]()
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
-
saabisticc
- "Koeajolla"
- Viestit: 4
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 15:21
- Paikkakunta: Vaasa
Re: käsijarruvaijerin vaihto
v,92 ja9000 ccFirges9000 kirjoitti:Malli ja vuosiluku please.saabisticc kirjoitti:kuinka 9000 keskikonsulin saa irti olen irroittanut noin 9 ruuvia eikä keskikonsuli irtoa????![]()
-
Firges9000
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Konsoli on kiinni etusivuista koelaudassa, edestä ja
takaata ( pakoputkitunnelissa) kahdella ruuvilla, per puoli
Vaihdekepin kehys taitaa olla koelaudassa kiinni vielä yhdellä (etureunasta keskellä).
Näillä eväillä pitäisi konsolin jo liikkua. Sähköikkunoiden ym. namiskojen kytkimet pitää myös irrottaa, muuten johdot kanittaa.
muista myös laittaa vetolanka, pois vetämääsi vanhaan vaijeriin. Uuden vaijerin veto helpottuu. Näin saat uuden vaijerin paikalleen pienistäkin koloista. Koskee lähinnä pakoputken lämpösuojapellin kiertoa vasemman vaijerin osalta.
takaata ( pakoputkitunnelissa) kahdella ruuvilla, per puoli
Vaihdekepin kehys taitaa olla koelaudassa kiinni vielä yhdellä (etureunasta keskellä).
Näillä eväillä pitäisi konsolin jo liikkua. Sähköikkunoiden ym. namiskojen kytkimet pitää myös irrottaa, muuten johdot kanittaa.
muista myös laittaa vetolanka, pois vetämääsi vanhaan vaijeriin. Uuden vaijerin veto helpottuu. Näin saat uuden vaijerin paikalleen pienistäkin koloista. Koskee lähinnä pakoputken lämpösuojapellin kiertoa vasemman vaijerin osalta.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
-
saabisticc
- "Koeajolla"
- Viestit: 4
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 15:21
- Paikkakunta: Vaasa
käsijarruvaijeri
Olimme ihan toivonsa menettäneitä kun mikään ei meinannut onnistua.Kiitos vielä nopeasta vastauksesta.
-
Firges9000
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa