K-jetin pumpusta, vanteiden offsetista jne

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24632
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

ne ruuvin ymmärrän ....mut miten tuollainen maasturi ja rengas ottaa kiinni...hmm ottaako se jouseen vai jousilautaseen? jousta voi kopauttaa pikkasen. takapäässä aika outo ilmiö noin kapeilla renkailla....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9412
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

nalleolut kirjoitti:ne ruuvin ymmärrän ....mut miten tuollainen maasturi ja rengas ottaa kiinni...hmm ottaako se jouseen vai jousilautaseen? jousta voi kopauttaa pikkasen. takapäässä aika outo ilmiö noin kapeilla renkailla....
Tuon vanhan taka-akseli on kapeampi kuin uudemmissa ja tukivarret myöskin erilaiset, ja oikeastaan koko pohjapeltikin tankinkohdasta jne.
Se otti kiinni siihen jousilautaseen ja vähän kait jouseenkin, en katsonut sen tarkemmin, pitää tutkia itse himassa.
Voikos väärät pyöränkulmat vaikuttaa tuohon ilmiöön, mielestäni tuossa on haritusta eikä aurausta? Rengas vastasi siis vain kun keula roikkui täysin ilmassa ja kun ruori oli käännetty ääriasentoon.
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24632
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

jaaha. eli eri et lukemalla olevat orggis vanteet. onko noissa paljon eroa jalkkis / norm peltivanne ? / vanha ja vanhempi...

eli jos esim 69 peltivanne vrt 78? et lukema eroja?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Vastaa Viestiin