mutta mikä osa se on joka on koneen oikealla tuulilasin puoleisessa kohdassa (nokasta päin katsottuna) . jonne menee ilman otto letkukin ja jossa on myös hihna?
mikä osa se on?
mikä osa se on?
eli tämä voi olla tosi tyhmä kysymys.
mutta mikä osa se on joka on koneen oikealla tuulilasin puoleisessa kohdassa (nokasta päin katsottuna) . jonne menee ilman otto letkukin ja jossa on myös hihna?
mutta mikä osa se on joka on koneen oikealla tuulilasin puoleisessa kohdassa (nokasta päin katsottuna) . jonne menee ilman otto letkukin ja jossa on myös hihna?
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
Jamppa kirjoitti:oisko kuitenkin ilmastointikompura
joo okei
onkos se kuinka herkkä laites hajoamaan pitääkö hultaa tai mitään?
meinaan vaan ku se pitää aamusti n. 15min ääntä ja ääni ilmeisesti tulee hihnasta niin pitäskö hihna vaihtaa vai mitä tuollaselle osalle pitäs tehdä?
eihän tollasta osaa ole turbottomas autos? taas tyhmä kysymys
antaako se paineen turbolle vai kuinka?
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
juu on ilmastointi myösAnthuan kirjoitti:Vesipumppu? (siinä on kylläkin vesiletkut).
Pistä kuva niin ei tarvi arvailla.
EDIT: onko autossasi ilmastointi?
tosiaan kuva varmaa kertoo asian paremmin
eli tässä se kuva nyt ois
http://img258.imageshack.us/img258/3761/flapflapgs1.jpg
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
Ilmastointilaitteen kompressori.
Noita letkuja ei kande kotioloissa irrotella.
Kompuran jumittumisen estämiseksi ilmastointia voi ja kannattaa käyttää talviaikana esim. lämpimässä parkkihallissa, pakkasessa se ei suostu käynnistymään. Kojetaulussa on AC- tai lumihiutalenappi, josta käynnistyy.
Noita letkuja ei kande kotioloissa irrotella.
Kompuran jumittumisen estämiseksi ilmastointia voi ja kannattaa käyttää talviaikana esim. lämpimässä parkkihallissa, pakkasessa se ei suostu käynnistymään. Kojetaulussa on AC- tai lumihiutalenappi, josta käynnistyy.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Juha96 kirjoitti:Ilmastointilaitteen kompressori.
Noita letkuja ei kande kotioloissa irrotella.
Kompuran jumittumisen estämiseksi ilmastointia voi ja kannattaa käyttää talviaikana esim. lämpimässä parkkihallissa, pakkasessa se ei suostu käynnistymään. Kojetaulussa on AC- tai lumihiutalenappi, josta käynnistyy.
okei... joo täytyy vaiks koittaa jos tulis hiukan lämpösempi päivä...
eli siittä ei varmaankaan oo huolta jos se hihna siinä sapsattaa 15-20min käynnistyksen jälkeen?
mutta kuuluuko sen hihnan pyöriä siinä myös vaiks toi ilmastointi ei ois päälläkään?
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88