Hummereista.
Hummereista.
http://www.hummer.com
Tuolta löytyy nykyään ihan suomen kieliset sivut, joista löytyy H1,2 ja 3 valikoimista. H3:n hinnaksi sanotaan 40 000e, ei paha jos tuohon ei veroja tarvitse lisätä. Onkohan Hummereita kohta kaupan Saabien ja muiden GM:n rinnalla Metroautoissa, eli onko GM kenties aloittamassa maahantuontia?
Tiedän, etteivät nuo ole kunnon maastureita, vaan muovisia pashoja, mutta pakosti nuo himottavat. Isäukolle voisi alkaa H3:n hankintaa "myymään".
Tuolta löytyy nykyään ihan suomen kieliset sivut, joista löytyy H1,2 ja 3 valikoimista. H3:n hinnaksi sanotaan 40 000e, ei paha jos tuohon ei veroja tarvitse lisätä. Onkohan Hummereita kohta kaupan Saabien ja muiden GM:n rinnalla Metroautoissa, eli onko GM kenties aloittamassa maahantuontia?
Tiedän, etteivät nuo ole kunnon maastureita, vaan muovisia pashoja, mutta pakosti nuo himottavat. Isäukolle voisi alkaa H3:n hankintaa "myymään".
Hooykkönen on äijän peli, kakkonen ja kolmonen enempi blingbling-leluja.
Helsingin kapeammilla kaduilla tosin pitää olla mitat selkäytimessä ja maastoon mennessäkin pitää muistaa olla yrittämättä liian pienestä raosta ja pitkä akseliväli tuo omat hankaluutensa mukaan. Järkisyillähän H1:n hankintaa ei voi juuri perustella, mutta on se hupaisa ajaa ja huomio on taattu niin kauan kun ei niitä vielä kovin montaa vastaan tule.
Helsingin kapeammilla kaduilla tosin pitää olla mitat selkäytimessä ja maastoon mennessäkin pitää muistaa olla yrittämättä liian pienestä raosta ja pitkä akseliväli tuo omat hankaluutensa mukaan. Järkisyillähän H1:n hankintaa ei voi juuri perustella, mutta on se hupaisa ajaa ja huomio on taattu niin kauan kun ei niitä vielä kovin montaa vastaan tule.
NG 900S 3d 2.3i -98
Jos rekisteröidään kuorma-autoiksi niin silloin on rajoitin. ja piirturi?BBU kirjoitti:Eikös noilla oo nykyisin 80km/h rajoitus? Nääs jossain vaiheessa Tuulilasista jottai luin, että painorajat näin määräis...
Joskus viime vuonna muistaakseni tuli tuo laki voimaan?!
Itselle kyllä H2:n kelpaisi oikein mainiosti.

Viimeksi muokannut hz81, Ke Maalis 07, 2007 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Käsittääkseni kyllä jos on sen lakimuutos päivämäärän jälkeen rekisteröity. Ei siis koske ennen lakiuudista rekisteröityä! Luin itse tuon jutun aikanaan Tekniikan Maailmasta... pitää koettaa löytää netistä faktaa etten puhu ohi suuni.Jussi kirjoitti:Ei kai yksityiskäytössä... ei ainakaan isäukolla ole Pösö Boxerissa.hz81 kirjoitti:Jos rekisteröidään kuorma-autoiksi niin silloin on rajoitin. ja piirturi?

OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
No löytyihän sitä faktaa...hz81 kirjoitti:Käsittääkseni kyllä jos on sen lakimuutos päivämäärän jälkeen rekisteröity. Ei siis koske ennen lakiuudista rekisteröityä! Luin itse tuon jutun aikanaan Tekniikan Maailmasta... pitää koettaa löytää netistä faktaa etten puhu ohi suuni.Jussi kirjoitti:Ei kai yksityiskäytössä... ei ainakaan isäukolla ole Pösö Boxerissa.hz81 kirjoitti:Jos rekisteröidään kuorma-autoiksi niin silloin on rajoitin. ja piirturi?
http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/66D15BAE ... T22006.pdf
Eli lyhyesti 1.1.2005 jälkeen rekisteröityyn kuorma-autoon vaaditaan rajoitin.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
Eräänlainen mauttomuuden huipentuma ja hemmetin rumakin. (Nämä blingbling-vehkeet)
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Jossain topgearin jaksossa ajelivat h2:n, kulutus lati tiskissä 280l/100km tjsp. :)tturku kirjoitti:eikä vie paljoo kakkuu :lol:
Eikä kyllä kummoisia kehuja saanut muutenkaan, oikein kovasti mieltä pinnistämällä jeremy löysi jonkun järjellisen selityksen miten lapsiperhe voisi ehkä mahdollisesti moisen hankkia järkisyistä, uskoo ken tahtoo.
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
No kovin paljon lujempaa sillä ei huvita ajaakaan, kun meteli on sisällä aikamoinen. Tosin noissa pienemmissä on varmaan satsattu mukavuuteen enemmän.BBU kirjoitti:Eikös noilla oo nykyisin 80km/h rajoitus?.
Tuo itse tyypittämäni H1 on tuttavan firmalla mainoskäytössä ja enimmäkseen yritysvieraiden kuskaamiseen.
Ja tosiaan aika turhanpäiväinen vekotin (jos huomioarvo ja hupikäyttö jätetään laskuista) kun ei se oikein sovellu täällä kumpaankaan, maastoon eikä kaupunkiin. Kevyesti sillä kyllä vetää tieltä lipsahtaneen pirssin hangesta.
NG 900S 3d 2.3i -98