OG900 ratin lätkä (löytyi!)

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
jcarlson
"Saabisti"

OG900 ratin lätkä (löytyi!)

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Eli satkuni ratin keskellä sijaitsevasta lätkästä "Saab Scania" on päässyt värit karkaamaan. Ilmeisestikin metallisen kohokuviotunnuksen päältä on irronnut muovilätkä, jossa on ollut itse väritys.
Koko muovinen ratin keskilätyskä näyttää olevan ihan vaihdettavaksi tarkoitettu osa, ja takapuolelta löytyy numerosarja 89 89 659. Mistähän näitä kannattaisi kysellä? Eikä mielellään mihinkään älyttömään hintaan..
Ja tietenkin jos joltakin foorumilaiselta löytyy kyseinen lätkä ylimääräisenä, niin olen luonnollisesti kiinnostunut ostamaan. :wink:

Ai niin, tosiaan ensimmäinen postaukseni tänne, vaikka foorumia onkin tullut ahkerasti lähiaikoina lueskeltua. Oman Saabini olen nyt omistanut melko tarkalleen puoli vuotta, ja yhä pahemmin alkaa Saabismin sairaus tarttua. :)

EDIT: Uusi merkki löytynyt, mukava huomata että tämä foorumi toimii hyvin. 8)
Viimeksi muokannut jcarlson, Su Touko 02, 2004 14:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Luonnonystävä
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Luonnonystävä »

Täältä löytyy kyseinen samalla koodilla. Täysin ehjä. Vaihdossa voin ottaa sen sinun värittömän. Hinnasta päästään sopuun. Laitas YV:tä tai sähkistä osoitteeseen jukka.vornanen@dnainternet.net
Autot: 90 85 / 90i 85 / 96 64 Kulkimet: Commencal Meta 5.5, Volvo XC70 AWD D4 2014
Vastaa Viestiin