Morjes
Olis yks pikku propleema, joka ei ota parantuakseen! Eli jos kaasuvaijerinvaippa (se sisällä oleva kierteinen teräs) on jostain syystä on venyny ja että kaasuläpän päässä oleva säätö loppuu ja TYHJÄKÄYNTI-HC arvot ovat "korkealla, voiko olla vika siinä että se ei päästä läppää sulkeutumaan sekä ei päästä jousikuormitteisen iskunvaimentimen toimimaan matalillakierroksilla ja siitä johtuu korkeat joutokäynti arvot. Kierrosluku heiluu 800-1200 välillä, auto toimii muuten moitteettomasti. Mutta vähäpäästö mallina ei läpäise katsastusta . Eihän vaan koneen lämmöillä ole vaikutusta tähän, 20-30km lenkin jälkeen lämpö mittari on noussu vasta 1/4 ksen eikä nouse ylemmäs muutenkaan näillä keleillä +-0 ulkolämpötila. Että tällänen tapaus nyt kun saab 9000cd v91 2.0 pitäis saada liikenteeseen, että jelpatkaa kuka osaa.
ps."Kysyin kouvolan LAAKKOSELTA voisko kattoo pika-huollossa vika koodit ja asentaja näkis heti onx vika k-vaijerissa. Ei voi. Pitää ottaa sisään ja tehdä tuntityönä se on kuulemma suurityö jos joutuu vaihtamaan k-vaijerin. Eivätkä lue vikakoodejakaan pelkästään, kun ei kannata?"
Että tällänen MERKKIHUOLTO palvelu meillä kouvolassa!!!!!!
uusitut osat:
-p-putki kokonaan
-lämpöanturi (se sinipäinen)
-lambda anturi
-ilmansuodatin
-IMM
-s-liittimet putsattu cdc+p-ilma
-letkut kiristetty
-tyhjäkäyntimoottori putsattu ja tarkastettu
-Sytytystulpat
-virranjakajankansi
Niin miten teillä muilla vikakoodi lukupalvelu pelaa, ois kiva tietää onko k;la Laakkonen palvelujen alhaisin periferia ?
Kaasuvaijeri
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 87
- Liittynyt: Ke Tammi 25, 2006 16:08
- Paikkakunta: State of Koria
Kaasuvaijeri
Viimeksi muokannut Blackviggen, Pe Maalis 09, 2007 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2763 -"Saab on auto isolla A;lla "9-5 SE 2.3t 98" green metalic , KA900 8v 88" pystäri, OE exät: 900i 16v 91 ]"red devil ".900i 8v 89" white pollari.9000 CD 2.0 92" ]grey metalic.