Tulipaha taas todistettua et saapistit on juoppoja.Kaks saapistia ja yks tojotamies otettiin 98E:tä ja tojotisti lähti huutaan ensinnä isoon luuriin.Pitäiskö soittaa veenpuhdistuslaitokselle et mitä se kaveri huuteli oikein pönttöön,kuuluko se sinne asti ees.
SEPA kirjoitti:Tulipaha taas todistettua et saapistit on juoppoja.Kaks saapistia ja yks tojotamies otettiin 98E:tä ja tojotisti lähti huutaan ensinnä isoon luuriin.Pitäiskö soittaa veenpuhdistuslaitokselle et mitä se kaveri huuteli oikein pönttöön,kuuluko se sinne asti ees.
Saabistit on todella jämäkkää porukkaa ku pidetään miitinkejä muun muassa keskustan baarissa.. Ja mulla sitten venähti aamu puol 9 ennen ku hyyty meno..
Nyt en varmasti ota mitään ennen perjantaita!
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Milli kirjoitti:Saabistit on todella jämäkkää porukkaa ku pidetään miitinkejä muun muassa keskustan baarissa.. Ja mulla sitten venähti aamu puol 9 ennen ku hyyty meno..
Kyllä siinä tiskillä ois ollu tilaa vielä muutamalle saapistille.Oma tarjoilija ois vaan saanu olla siellä.
Milli kirjoitti:Saabistit on todella jämäkkää porukkaa ku pidetään miitinkejä muun muassa keskustan baarissa.. Ja mulla sitten venähti aamu puol 9 ennen ku hyyty meno..
Kyllä siinä tiskillä ois ollu tilaa vielä muutamalle saapistille.Oma tarjoilija ois vaan saanu olla siellä.
Se valomerkki tulee aina kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Pitänee jatkossa kysyä klubiavustusta näihin Oulun seudun miitteihin, omaa tarjoilijaa (topless on must) ja tarjontaa.
96 V4 Super ´79
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
Tämän viikonlopun aion olla selvänä Tai ainakin kovasti yritän. 2 viikon päästä alkaa loma ni sillon kerkee kyllä kippaan sillonkuin haluaa 4 viikon ajan..
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08