No itse olen Tuotantovastaavana / esimiehenä paperikoneitten telahuoltoa tekevässä yrityksessä ,
http://www.intech.fi ja myyntihommiakin teen pitkin suomalaisia paperitehtaita että siksi yli 30 tkm vuodessa.
Kuten jo aikaisemmin mainittiin niin itsekkin ajan siitä syytä että auto on luotettava käyttövarma auto ,itse pystyn tekemään kaiken huolto / remonttihommat, edullinen ylläpitää ,erottuu edukseen massasta ja kiinnittää huomiota kaikkialla / asiakkaittenkin piireissä kun siistillä vanhalla saabilla liikkuu.
Siitäkin on kokemusta kun eräällä tehtaalla lähdimme lounaalle kaupunkiin niin ex. toimitusjahtajamme 100 k€ mersu ei kiinnostanut vaan äijät halus mun kyytiin ja kehu että onpa siisti peli jne ! Mersun miestä otti pattiin...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
ja itsellä on firman vanhin auto kun kaikki muut ajaa paljon paljon uudemmilla / uusilla kulkuneuvoilla.
Päivittäin kyllä saa kuulla sihteeriltä ym. pikku v...uilua että ei se raski laittaa uudempaa vaikka rahasta ei pitäs olla kiinni jne.( itse kun sihteeri ajaa Ford Focuksella että ei pitäis olla vara puhua "autoista" ... Ennemmin siasta potkimalla koira tulee kuin foordista auto )
ja siitä että "kyllä sitä nyt pittää olla puunattu ja pittää siistinä , käyttövehkeitä ne on" jne . tyylistä"naljailua".
Uudemmatkin saabit kiinnostais mutta ei viitsi laittaa kun on äkkiä "massaa" ja saa ruveta kantamaan tilejään huoltolaskujen muodossa merkkihuoltoon kun mitään ei tahdo pystyä tekemään itse jne. Kalliita ylläpitää varaosien ym muodossa ym ym.
Saabisteja ollaan vanhempia ja sisarusta myöten ja itsekkin ajanut jo melkein 20 vuotta saabeilla. Jo ennen ajokortti-ikää isäukon kanssa tutustuin Saabien sielunelämään ja silloin se sairaus alkoi.
Harrasteautoja( 99/900 ) tällähetkellä kaksi + 900i 2D -87 käyttö / silmäterä / harrasteauto.