900 aero -84 ja enforcer hälytin

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
marg3
"Aero"
Viestit: 417
Liittynyt: Pe Kesä 20, 2003 13:44

900 aero -84 ja enforcer hälytin

Viesti Kirjoittaja marg3 »

Elikkä hälytin sanoi yhteistyösopimuksen irti, ei tottele kaukosäädintä. Koitin nollailla ottamalla + johdon irti akusta ja laittamalla takaisin, ei auta, kuten ei kaukosäätimen patterin vaihto. Pelimiehenä nappasin irti torven johdon. Enää vilkut vilkkuvat merkkinä hälytyksestä, onkohan hätävilkuille satkussa oma rele?
marg3
"Aero"
Viestit: 417
Liittynyt: Pe Kesä 20, 2003 13:44

Viesti Kirjoittaja marg3 »

En tiedä kun missään ei lue enkä ole itse asentanut. ei käynnistyksenestoa, ei sisätunnistinta, ei lasitunnistinta jne, karvalakki
Viimeksi muokannut marg3, To Maalis 09, 2017 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Conevillage
Matalapaineturbo
Viestit: 158
Liittynyt: Su Kesä 25, 2006 23:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Conevillage »

Yleensä niissä kaukosäätimissä lukee hälyttimen malli.
Näin ainakin omassa Enforcerissani oli...
Vanhat: SAAB 900i -87; SAAB 9000 CD 2.0t; Saab 9000 2.3 Turbo S; SAAB 9-5 Aero -00
SAAB 9-3 Cabrio -00 "Hirsch"
marg3
"Aero"
Viestit: 417
Liittynyt: Pe Kesä 20, 2003 13:44

Viesti Kirjoittaja marg3 »

Voiko joku keskuslukitusmoottori tjsp laittaa vastaan kun kuskin ovea ei saa auki ja apukuskin ovea lukkoon? Ei vaikka nupista nostaa/painaa.
marg3
"Aero"
Viestit: 417
Liittynyt: Pe Kesä 20, 2003 13:44

Viesti Kirjoittaja marg3 »

Kiinnihän se ovi oli.. tietenkin :) Nyt on ongelma poistettu, hälyttimestä johdot irti. Nyt vain repiä Ranen jäljiltä johdot irti (joskus) ja tilalle VDO:n kauko-ohjattava keskulukitusboksi.
Vastaa Viestiin