Hummereista.

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Tuosta http://www.vaihtonet.fi/vinfo.asp?osio= ... A244&osio= halvalla hummeri. On vielä saabin liikkeessäkin notta voi siinä vaikka halveksuvasti katella köyhien entisiä romuja kun oottelee luovutusta sille raktorille.
9000CS 2,3
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

katu- creditit kyllä nousee kun lomsterilla huristaa 8)

ja mahtuu isot pyörät alle jos omaa vannefetissin.

talvimylpyrätkin vaatimattomat 24" ja kesäksi tietty 28"

astinlaudat on kyllä sopivan alaalla, että kytiin pääsee paremmin kun esim lantikkaan.

takaluukun lastausaukko kyllä luvattoman korkeella :/ ja se tavaratila on pieni, ei mahdu ees fin- lava.

'huomioarvo 95% käytännölisyys 5%
hz81
"Hölösuu"
Viestit: 2702
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 17:27
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja hz81 »

Jussi kirjoitti:
hz81 kirjoitti:Eli lyhyesti 1.1.2005 jälkeen rekisteröityyn kuorma-autoon vaaditaan rajoitin.
Juu, mutta ei sentään piirturia...
No ei sentään.:D

Tässä olis oikee Hummeri sitä tarvitsevalle... http://www.nettiauto.com/1120992
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
villero
"Ruisku"
Viestit: 141
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 17:21

Viesti Kirjoittaja villero »

Huomasiko kukaan tuota H3:ta noilla sivuilla, vai kilahtiko jo ennen sivujen latautumista, että Hummerit ovat täyttä humpuukia. Vai haukutteko te jotain Volvo XC90:ten ostajia yhtälailla? Kummatkin kun kuluttavat ainakin apaut saman verran, mutta H3 on hiukan leveämpi.

Muistakaa myös se, että Humvee ja Hummer on aivan eri asia. Nykypäivänä noiden maasto-ominaisuuksien miettiminen 50k E:n autossa on mielestäni outoa.

Vai kuinka moni jonkun Range Roverin ostaja uskaltaa lähteä luontoon, missä tuollainen H2/3 ei pärjäisi? Klik, noita löytyy ihan oikeista olosuhteistakin tuolta YT:tsä. Klik2


Minuun noiden ulkoasu iskee täysin, ja ne jotka prossesoivat Top Gearin JG:n hölinät täytenä faktana pitäisi pistää takaisin koulun penkille. Kaikki jenkkiläiset autot lähtevät tietyistä olettamista, joita hän hakemalla hakee vaikka aina ei oliskaan aihetta.
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

hz81 kirjoitti:Tässä olis oikee Hummeri sitä tarvitsevalle... http://www.nettiauto.com/1120992
Ei oo turhan paljo sisustassa hienosteltu :lol:
Raimo Miettinen
"Hölösuu"
Viestit: 1723
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
Paikkakunta: Raum
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

villero kirjoitti:Vai kuinka moni jonkun Range Roverin ostaja uskaltaa lähteä luontoon, missä tuollainen H2/3 ei pärjäisi? Klik, noita löytyy ihan oikeista olosuhteistakin tuolta YT:tsä. Klik2
No, Lantikan omistajat ainakin saavat koulutuksen autonsa kyvyistä: Land Rover Experience. Itsekin olen tuolla Katisten kartanon mailla päässyt kokeilemaan useampaa lantikkaa ja kieltämättä moni omistaja ei varmaankaan uskalla päästellä autollaan yli rajojen.
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Avatar
Hepis
"Aero"
Viestit: 487
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 03:55
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hepis »

hz81 kirjoitti:Tässä olis oikee Hummeri sitä tarvitsevalle... http://www.nettiauto.com/1120992
Karu peli, tuollainen Hummerin pitääkin olla. Siviilimalli on sisustukseltaan vähän kuin Chevy van, rattikin sama kuin GM pakuissa. 8)
NG 900S 3d 2.3i -98
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Ja maasto-ominaisuudetkin samaa luokkaa :twisted:
96 M75 i12 5-speed ;)
Rynnäkkösämpylä
"Viggen"
Viestit: 679
Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Rynnäkkösämpylä »

Ei tuo H1 tosiaan ole suomen metsiin tarkoitettukaan, varmaan lähinnä aavikkokäyttöön ensimmäisenä suunniteltu. Kyllä huolisin silti jonkun militarymallisen ilman mitään vermeitä.
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

hz81 kirjoitti:
BBU kirjoitti:Eikös noilla oo nykyisin 80km/h rajoitus? Nääs jossain vaiheessa Tuulilasista jottai luin, että painorajat näin määräis...
Jos rekisteröidään kuorma-autoiksi niin silloin on rajoitin. ja piirturi?
Joskus viime vuonna muistaakseni tuli tuo laki voimaan?!

Itselle kyllä H2:n kelpaisi oikein mainiosti.:D
Rajoitinpakko ei ilmeisesti ole tullut vielä voimaan, mun käsityksen mukaan on joku siirtymäaika menossa vai oliko niin, että aika meni jo ja nyt tietyn päivämäärän jälkeen rekisteröidyt tarvivat rajoittimen. Sitä en tiedä koskeeko määräys kaikkia vai vain yrityskäytössä olevia pienkuorma-autoja.

Ja piirturia käytetään vain jos pirssi on yrityksen omistuksessa, yksityinenkäyttö ei siis moista tarvi.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
AM
"Ruisku"
Viestit: 138
Liittynyt: Su Marras 02, 2003 18:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja AM »

Paskoja autoja nuo H2:t! Tuollaisella "jokusen" kerran ajaneena voin todeta ajavani paljon mieluummin kymmpitonnin autolla (esim. turbo tonnarilla) kuin tuollaisella. Ajotapahtumaa voisi verrata lähinnä traktorilla ajamiseen... :lol:

Onhan ne ns. miehekkäitä, ei sitä käy kieltäminen, mutta eipä ko. tuotteessa ole mitään muuta kuin imago.

Ja ei, tämä ei ollut perseaukisen köyhän tilitys, vaan kannanotto ko. kopin ominaisuuksista.
Saab 9-5 Aero MY01
Rynnäkkösämpylä
"Viggen"
Viestit: 679
Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Rynnäkkösämpylä »

Nojoo, toisaalta vielä miehekkäämmän ja samanverran kuluttavan Krazin tai ZIL:in saa yli kymmenen kertaa halvemmalla... :lol:
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2018
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Rynnäkkösämpylä kirjoitti:Nojoo, toisaalta vielä miehekkäämmän ja samanverran kuluttavan Krazin tai ZIL:in saa yli kymmenen kertaa halvemmalla... :lol:
ja varmasti herättää huomiotakin enemmän;) ainoa vaa että krazia ei saa helpolla kilpiin suomessa. on tuosta nimittäin ollut juttua hieman.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

Tästä tosimaasturi. Kuka sitä nyt jenkillä, kun löytyy kotimainenkin vaihtoehto äijäilyyn.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Doomrider
"Hirsch"
Viestit: 738
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 19:08
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Doomrider »

Jamppa kirjoitti:
Rynnäkkösämpylä kirjoitti:Nojoo, toisaalta vielä miehekkäämmän ja samanverran kuluttavan Krazin tai ZIL:in saa yli kymmenen kertaa halvemmalla... :lol:
ja varmasti herättää huomiotakin enemmän;) ainoa vaa että krazia ei saa helpolla kilpiin suomessa. on tuosta nimittäin ollut juttua hieman.
Olikos tuo Kraz liian leveä suomen teille vai rengastuksessa jotain häröä, vai mikäs siinä oli ongelmana?
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
Vastaa Viestiin