hyviä neuvoja ja vinkkejä tulevaan tekniikan vaihtoon?
-
scorpio_88
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
hyviä neuvoja ja vinkkejä tulevaan tekniikan vaihtoon?
elikkäs aloitetaan jotenkin tämä teksti kun on niin paljon asiaa!
nyt näyttää siltä että ostan itselleni saab 9000cs 2.3TA(1992) josta pitäisi ottaa kone omaan saab 9000cse 2.3iM(1993) eli oma on manuaali ja se toinen on automaatti, niin tuleeko vaihdon kanssa mitään ongelmia? molemmissa on ilmastoinnit jne. ja voiko siihen toiseen laittaa tuon oman ruiskumyllyn ilman mitään suurempia juttuja? siinä olis vasta vähän kysyttävää!
ja se turbokone on ajettu n.350tkm ja jonkinlaista kansiremonttia siihen on tehty. kestääkö tämä kone sitten enää mitään kun on niin paljon ajettu? yrittäkää saada selvää tuosta tekstistä vaikka yritin sen hienosti kirjoittaa!
ja kiitoksia vastanneille!
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
ottia tuota..
kannattaako se tekniikan vaihto tehdä ollenkaan? kumpikin sentäs CS malleja. Vai onko tuo turbo koneen omaava koriltaan huono/kolaroitu.
Tuo on nimittäin työnä iso homma vaihtaa. saat sen käytännössä purkaa kokonaan osiksi, että saat johtosarjat boksit ja kaiken muun mahdollisen vaihdettua.
kyllähän tuo kone kestää. ensimmäinen mikä kannattaa laittaa noista on se surullisen kuuluisa tasapainosysteemi. ketju pois, niin hyvä tulee
kannattaako se tekniikan vaihto tehdä ollenkaan? kumpikin sentäs CS malleja. Vai onko tuo turbo koneen omaava koriltaan huono/kolaroitu.
Tuo on nimittäin työnä iso homma vaihtaa. saat sen käytännössä purkaa kokonaan osiksi, että saat johtosarjat boksit ja kaiken muun mahdollisen vaihdettua.
kyllähän tuo kone kestää. ensimmäinen mikä kannattaa laittaa noista on se surullisen kuuluisa tasapainosysteemi. ketju pois, niin hyvä tulee
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: hyviä neuvoja ja vinkkejä tulevaan tekniikan vaihtoon?
Viimeksi muokannut Risto, Pe Helmi 25, 2011 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
scorpio_88
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
onko kova homma vaihtaa se pukki? no en muuten vaihtaisi, mutta omaan on juuri tehty täydellinen alusta/jarruremontti ja kori maalataan ja poppikset on vaivalla laitettu niin siksi vaihdan moottorit keskenään... kuulin myös paikallisella saab-huoltamolla ette johtosarjoja EHKÄ tarvitse vaihtaa
mutta jos pitää (todennäköisesti mun tuurilla) niin voitko kertoa tarkemmin siitä "johtosarjasta"? kiitoksia neuvoista! 
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
-
scorpio_88
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
-
scorpio_88
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
nivelet ei ainakaan eroa automaatin ja manuaalin välillä.. turbon ja ruiskun välillä onkin sitten eri juttu.. ja vetonivelten vaihto nyt on muutenkin triviaalia touhua.. nimimerkillä treenattu pariin otteeseen..
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
-
scorpio_88
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
-
scorpio_88
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari