Rengaskoko??
225/40-18 !Hasse kirjoitti:Topickista vähän sivuten..8x18 tulossa wagonin alle..minkäs kokosia kumeja pitää kattoo noille vanteille? Ja mahtuuko kivuitta alle/tiukoissa ajotilanteissa?
Ei pitäisi olla ongelmia mahtumisen kanssa vaikka olisi madallettukin.
Tosin riippuu vanteen ET:stä, jos on 40 hujakoilla ei ole ongelmaa!
225/40 olisi kyllä järkevämpi koko. Tuo korkeampi profiili yhdistettynä noin matalaan ET saattaa aiheuttaa jonkin verran raapimista mutta ehkä noilla Aeron jousilla pelittää vielä jotenkin.suappi95 kirjoitti:Minulla on näemmä kyselyikä. Mitäpä olette mieltä 8x18 vanteista 225/45 kumeilla ja et olisi 38? Mikäli mahtuvat pyörimään tuleeko vm 2000 linearista aeron jousilla raktorin näköinen? Kun on siis tuo korkeampi profiili.
Ei siitä varmasti matalan näköistä tule mutta veikkaisin että ihan asiallisen näköinen. Itselläni oli jonkin aikaa 18" ja Viggenin vakioalusta ja ihan ookoon näköinen se oli mutta piti se sitten madaltaa kuitenkin

Oletteko mistä hankkineet vanteet autoihinne?
Kesäksi etsimässä 18" vanteita joissa ET40 luokkaa. Toivelistalla olisi kromiset / osa kromiset vanteet.
http://www.eta-beta.de/shop/popup_image ... 03&imgID=0
Saabit pulttijaolla valikoima on lähes olematon. Speed Patrsilta löytyvät yhdet vanteet, mutta eivät miellytä minun silmää. ET35:sen vanteita kyllä löytyy pilvin pimein.
Kesäksi etsimässä 18" vanteita joissa ET40 luokkaa. Toivelistalla olisi kromiset / osa kromiset vanteet.
http://www.eta-beta.de/shop/popup_image ... 03&imgID=0
Saabit pulttijaolla valikoima on lähes olematon. Speed Patrsilta löytyvät yhdet vanteet, mutta eivät miellytä minun silmää. ET35:sen vanteita kyllä löytyy pilvin pimein.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Itse olen katellu http://www.gummihuset.se vanteita ja renkaita. Aika hyvään hintaan pystyvät myymään.
Kannattaa katella 5x112 ja 5x108 pulttijaolla olevia vanteita. Niitähän on pilvin pimein. Niihin sitten vain semmoset olisko epäkesko pultit niin toimii loistavasti.
Gummihuset myy muuten ihan mitä vanteita vaan. Sinne pitää vain soittaa niin ne hommaa. Se on vain huono, että ne ei toimita suomeen.
Kannattaa katella 5x112 ja 5x108 pulttijaolla olevia vanteita. Niitähän on pilvin pimein. Niihin sitten vain semmoset olisko epäkesko pultit niin toimii loistavasti.
Gummihuset myy muuten ihan mitä vanteita vaan. Sinne pitää vain soittaa niin ne hommaa. Se on vain huono, että ne ei toimita suomeen.
Audi A4 2.0TFSIq
Niin mitkä pultitJouniH kirjoitti:Kannattaa katella 5x112 ja 5x108 pulttijaolla olevia vanteita. Niitähän on pilvin pimein. Niihin sitten vain semmoset olisko epäkesko pultit niin toimii loistavasti.

Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Pultit missä on epäkeskeiset pyörivat kartiot, näin saadaan tuo pari milliä vakiosta poikkeava jako(112 & 108) kohdalleen.JKen kirjoitti:Niin mitkä pultitJouniH kirjoitti:Kannattaa katella 5x112 ja 5x108 pulttijaolla olevia vanteita. Niitähän on pilvin pimein. Niihin sitten vain semmoset olisko epäkesko pultit niin toimii loistavasti.
itse noita viime vuonna myös harkitsin, mutta löysin sopivat 19" vanteet 110 jaolla joten ei tarvinnut huolehtia. OCF puolella noita käytetään aika paljonkin, joten tuskin mitään ongelmia tulee.
Tosin kyllä tuolla 110 jaollakin yllättävän paljon vanteita löytyy

Saab 9-3 TTID Vector 2008