2,5' vai 3' ????

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
S1mppa_
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 18:37
Paikkakunta: susiraja

2,5' vai 3' ????

Viesti Kirjoittaja S1mppa_ »

onko minkälainen tehollinen vaikutus jos laitan tbo -16 koneeseen 2'5 vai 3' putkiston? ja oisko isommalla turbon pakosarjalla muuta vaikutusta kun ulkonäköä kohentava? kokemuksia?
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Minkäköhäntehoinen auto nyt on oikein tekeillä? Orkkisputkistokin riittää aika pitkälle ehkä takapönttöä ja dp:tä lukuunottamatta.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
S1mppa_
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 18:37
Paikkakunta: susiraja

Viesti Kirjoittaja S1mppa_ »

tällä hetkellä on about 220- 240hp...
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Raimo Miettinen
"Hölösuu"
Viestit: 1723
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
Paikkakunta: Raum
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

S1mppa_ kirjoitti:tällä hetkellä on about 220- 240hp...
Itse väsäisin 3" loivemman DP:n (vaatinee akun siirtoa takakonttiin) ja korvaisin orkkis takapöntön Simonsin vaimentimella jossa 2,5" lähdöt (Motonetissä halvin?). Jos autossa on katalysaattori, niin katinkorvausputki tai parempi katti tilalle (summitracing.comissa Catcon katalysaattorit ainakin halpoja).
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Vastaa Viestiin