eklunto1 kirjoitti:Sinulle saattaa riiittää, että autossa on ratti ja neljä lähes pyöreetä rengasta.
Aina ei renkaiden tarvitse olla edes pyöreitä, joihinkin autoihin sopii hyvin kuusikulmaisetkin.
eklunto1 kirjoitti:Jos joskus sieltä kivenkolostasi pääset, niin käy ihmessä autokaupassa (se on sellainen paikka, mistä voi mm. hankkia uusia autoja).
Joskus on tullut käytyä.
Jäi vain hieman epäselväksi miksi siellä pitäisi käydä ja pitäisikö siellä käydä kuinkakin tiheään. Menen yleensä vain silloin kun aion ostaa auton.
eklunto1 kirjoitti:Varoituksen sananen kuitenkin vielä, eli suuremmalla moottorilla ja paremmilla varusteilla oleviin autoihin EI sinun kannata tutustua, sillä niillä ei tee mitään, eikä kukaan niitä osta.
Hittolainen että on tullut hankittua isolla moottorilla varustettu auto, jossa on hyvät varusteet ja joka on vieläpä melko harvinainenkin... nyt sitten kuulin ettei minun kannata niihin tutustua. Sen uushinnalla olisi saanut Audi A8 Quattron... aikas paska auto se sitten onkin kun ei vedä kuin yhdestä päästä
Onneksi on kuitenkin tuo pappawagoni kompensoimassa tilannetta
eklunto1 kirjoitti:Erityisen kaukaa kannattaa kiertää nelivetoiset autot, sillä Suomen talvessa niistä on erityisen paljon haittaa ja kulutuskin on suurempi. Yksi sutiva pyörä on aina paras ratkaisu, koska silloinhan kuluu ainostaan yksi rengas kerrallaan sileeksi.
Olen yrittänyt kiertää ne kaukaa, vielä en ole törmännyt, mutta joskus sekin päivä saattaa koittaa... toivottavasti siitä selviää peltivahingoilla.
Aika monissa nykyautoissa on muuten luistonesto, Aerossakin kannattaa painaa se TCS nappulasta takaisin päälle niin sutiikin jo kaksi rengasta
eklunto1 kirjoitti:Aeron hinnalla saa jo 4 x 4 vetoisen Vulvan ihan ok varusteilla. Koitetaan pysyä asiassa.
Missä asiassa nyt ajattelit pysyä?
Aeron hinnalla saa, mitä sitten? 2.0t pappawagonin hinnalla ei saa... eli siis: On täysin ymmärrettävää että minä valitsin 9-5:n, mutta on ottaen huomioon höyryämisesi on täysin käsittämätöntä että sinä olet valinnut myös 9-5:n koska siihen ei saa kutosta ja nelivetoa.
eklunto1 kirjoitti:Tuskin kukaan tässä maailmaan tappiin on odottamassa? Uuden V70 Vulvan voi tilata vaikka tänään ja uuden auton rattiin pääsee tämän vuoden aikana.
Että ihan tämän vuoden aikana... jos jo maaliskuussa tilaa
... ja uusi malli on nähtävissä missä?
eklunto1 kirjoitti:Hmm.. tästäkö tässäkin keskustelussa oli kyse. Hienoa, olemme jossain asiassa samaankin mieltä.

Tuskin kuitenkaan... tuppaan ajattelemaan autojani lompakkoni asettamassa viitekehyksessä, en juuri kuolaa vaihtoehtoja jotka eivät ole realistisia minulle. Jos kaipaisin runkkufantasioita niin löytäisin niihin kyllä paremmat objektit kuin autot
Siksi esimerkiksi V70:llä ja 9-5:lla ei ole mitään eroa... molemmissa joutuu tyytymään melko perusmalliin ja on aivan sama mitä saisi jos sijottaisi autoon enemmän kuin siihen on varaa sijoittaa
Voisihan sitä tietysti kiusata itseään myös ajatuksella että XC90 on paljon parempi kuin 9-5 koska siihen saa V8:n ja nelivedon... ja Range Rover on vieläkin parempi koska siihen saa turbodiesel V8:n ja nelivedon