Mikä ruiskujärjestelmä luotettavin?
Tuli ensimmäinen tankillinen ajettua sekalaisessa ajossa k-jet 99:llä, 352km ja bensaa meni 30.1L. Lähtötilanteessa oli bensan täyttöletkukin täynnä ja nyt tankatessa myöskin.
Todella ihmeen vähän kuluttaa kun on saanut hanaa ihan kiitettävästi, käynyt paljon tyhjäkäyntiä, ja kun tuon välitykset on naurettavan lyhyet, luokkaa 100km/h@3350rpm. Taitaa matkamittari valehdella aika rankasti tms kun ei paljon alle 110km/h ole tullut motarilla ajettua.
Mitkäköhän välitykset tuossa tupliksessani on, loota on joskus ammoisina aikoina vaihdettu ketjuenskalliseen, olisiko niitä ollut noinkin lyhyillä välityksillä vai lieneekö jokin kummallinen risteytys?
Lootassa ei ole tyyppikilpeä tallella niin ei ole tietoa siitä sen enempää.
Todella ihmeen vähän kuluttaa kun on saanut hanaa ihan kiitettävästi, käynyt paljon tyhjäkäyntiä, ja kun tuon välitykset on naurettavan lyhyet, luokkaa 100km/h@3350rpm. Taitaa matkamittari valehdella aika rankasti tms kun ei paljon alle 110km/h ole tullut motarilla ajettua.
Mitkäköhän välitykset tuossa tupliksessani on, loota on joskus ammoisina aikoina vaihdettu ketjuenskalliseen, olisiko niitä ollut noinkin lyhyillä välityksillä vai lieneekö jokin kummallinen risteytys?
Lootassa ei ole tyyppikilpeä tallella niin ei ole tietoa siitä sen enempää.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1993
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Porvoo
Itse annan äänen lh:lle. Sain tarpeeksi tapella k-jet:n kanssa, varmemmin pääsin perille lh:lla, se ei pettänyt kertaakaan. Check engine valo syttyi kerran, ja sekin siksi, kun laakeriremontin jälkeen toopena jäi immun piuha kytkemättä.... Lucasista kokemusta n. 10 km verran risalla immulla, joten siihen ei vielä voi ottaa kantaa.
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1423
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
- Paikkakunta: Jyväskylä
-
- "Hirsch"
- Viestit: 964
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Käynnistysongelmia niin kylmällä kuin lämpimälläkin koneella, 900i:ssä kulutus loppuaikana (tieajossa) yli 10l/100km vaikka miten sääti. Aina pomppasi seokset helvetin rikkaalle. Jossain vaiheessa teki myös sen että kävi pienillä kierroksilla todella laihalla, nyki ja pätki. Jossain ~3500rpm kohdilla tuli "turbopotku" ja lähti vetämään. Muutenkin ajoittaisia hyytymisiä/nykimisiä (voi tosin johtua myös pa-pumpusta). Ruiskuputket myös helppo hajottaa, saattaa olla yllättävänkin haperoa tavaraa.ng900aero kirjoitti:Mitä ongelmia teillä on ollut K-jetin kanssa, omissani on ollut oireita ainoastaan silloin kun pumppu on imenyt moskaa tankista, ja sekin on johtunut siitä kun on ajanut tankin kuivaksi?
(Tod. näk. kaikki nuo nuo em. "viat" olisi helppo korjata, nuo johtuvat pääasiassa huoltamattomuudesta. Tosin missä tahansa polttoaineensyötössä voi olla ongelmia, varsinkin jos on huonolla pidolla, mutta kerran k-jetistä kysytään...)
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
-
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola