Tehtiinkö tosiaan vielä vuonna 98 Aero tonnareita?
9000 aero 98
9000 aero 98
Tietäjille olis kysymys kun kiikarissa olis yksi 98 Aero 9000.
Tehtiinkö tosiaan vielä vuonna 98 Aero tonnareita?
Tehtiinkö tosiaan vielä vuonna 98 Aero tonnareita?
Ei. Virallisesti -97 oli viimeinen vuosi Aero-mallille. -98 oli kyllä muuten sama auto teknisesti, mutta sisältä puuttuivat ne "lepakkojakkarat". Mallimerkintä taisi olla 2.3 turbo Sport. Toki joku on saattanut tehdä tuon lepakkopenkkikonversion uudempaankin, mutta vastaus kysymykseesi on, että EI.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Vähän väliähän näitä kaupataan Ruotsissakin "Aerona" - vaikka oikeammin on Jubilee (A50) B234R-koneella ja vastaavalla alustalla kuin Aero.
Ja noita Classiceja ja Turbo Sporteja sun muita nimityksiä tuntuu olevan niin monta kuin myyjääkin
Virallisissa papereissa tässäkin kuitenkin lukee että 9000 CSE 2.3T. Tehty loppuvuonna -97.
Ja noita Classiceja ja Turbo Sporteja sun muita nimityksiä tuntuu olevan niin monta kuin myyjääkin
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Käsittääkseni Jubilee tai A50-mallinimi oli käytössä vain M97:ssa koska sehän oli se 50v. juhlavuosi? Ja että vastaavat sai mallivuodeksi -98 nimen Classic. Olenko oikeassa..?hma kirjoitti:Vähän väliähän näitä kaupataan Ruotsissakin "Aerona" - vaikka oikeammin on Jubilee (A50) B234R-koneella ja vastaavalla alustalla kuin Aero.
Ja noita Classiceja ja Turbo Sporteja sun muita nimityksiä tuntuu olevan niin monta kuin myyjääkinVirallisissa papereissa tässäkin kuitenkin lukee että 9000 CSE 2.3T. Tehty loppuvuonna -97.
Olet todennäköisesti oikeassa, mutta auto on varusteiltaan jne. samaTri-Lo kirjoitti:Käsittääkseni Jubilee tai A50-mallinimi oli käytössä vain M97:ssa koska sehän oli se 50v. juhlavuosi? Ja että vastaavat sai mallivuodeksi -98 nimen Classic. Olenko oikeassa..?hma kirjoitti:Vähän väliähän näitä kaupataan Ruotsissakin "Aerona" - vaikka oikeammin on Jubilee (A50) B234R-koneella ja vastaavalla alustalla kuin Aero.
Ja noita Classiceja ja Turbo Sporteja sun muita nimityksiä tuntuu olevan niin monta kuin myyjääkinVirallisissa papereissa tässäkin kuitenkin lukee että 9000 CSE 2.3T. Tehty loppuvuonna -97.
Tuota Classic/Turbo Sport -mallinimeä en ole kuullut missään muualla kuin täällä. Varmaankin MY98 on saanut vähän mitä vain on halunnu ruksia paitsi ei niitä lepakkoja
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
-
Money For Nothing
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti: