8-V Moottorin tukikumit

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
kimmoisa
"Hölösuu"
Viestit: 1091
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 11:15
Paikkakunta: Suomi-Finland

8-V Moottorin tukikumit

Viesti Kirjoittaja kimmoisa »

Terve taas!

Joo mistäs kannattas hakkia moottorin tukikumit SAABiin?

Oon siis tällä foorumilla kuullut että Motonetistä ei ainakaan. Mutta mitäs nää maksaa Saabilla merkkiliikkeessä?

Mulla tossa käyttiksessä on muuten ihan hyvin toiminut mutta kattelin että tossa etummaisen kumissa ainakin on halkeamia. Mistä siten mahtaakaan johtua.

Että ainakin se pitäs vaihtaa.

Tossa on vara-osa-autona tollanen SAAB 900c mutta sillä on noin 450 000 ajettu. Että en tiijä viittiikö niitä siittä ottaa.
SAAB
Tremolo
"Turbo"
Viestit: 226
Liittynyt: Pe Huhti 22, 2005 09:17
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja Tremolo »

Itellä taitaa olla kanssa sama projekti edessä (kone nytkähtää terävästi aina kun nostaa kytkimen). Kuinka iso projekti noiden kumien vaihtaminen on, mietin vain että kuinka kalliiksi tulee vaihtaa huollossa?
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Eiköhän noissa toimi sama temppu kun tonnarin koneen momenttituissa? Eli sikamassaa jämäköittämään vanhaa kumia. Saattaa tärinät lisääntyä, mutta so not, kun halvalla saa :D
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Vastaa Viestiin