TOPIC: muuta keskustelua
Aaaaarrggghhh, Bentley-bible jäi hakematta eilen postista. Miten tätä kestää maanantaihin saakka?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Tänään pe*kele joku naikkonen pakitteli kaupan pihalla tuon mun ooppelin keulaan... Mulla meni vänkärin umpio ja vilkku paskaksi ja loksu väänty vähän solmulle... Onpahan kuitenkin hyvä syy ottaa olutta samalla kun naputtelee patrollin lattioita.
Näillä näkymin patrolliin tulossa kaks paikkaa.. Kuskin- ja vänkärinlattia!

Näillä näkymin patrolliin tulossa kaks paikkaa.. Kuskin- ja vänkärinlattia!
Vaihdoin eilen moottorin oikeanpuolen tukikumen. Loppu värinät liikkuessa eikä moottori enää vatkaa sivulta toiselle. Lisäksi leikkasin akun levyisen pätkän vanhaa kiilahihnaa akun alle. Sen jälkeen akku takaisin kiinni ja sain hieman enemmän "ilmatilaa" käykyrän ja lämpösuojan väliin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Kiitos ajatuksesta, taidan tehdä saman, vaikka tuo lämpösuoja tuntuukin yllättävän tehokkaasti eristävän.dimebak kirjoitti: Lisäksi leikkasin akun levyisen pätkän vanhaa kiilahihnaa akun alle. Sen jälkeen akku takaisin kiinni ja sain hieman enemmän "ilmatilaa" käykyrän ja lämpösuojan väliin.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Laita se hihnan pätkä sinne lämpösuojan puolelle, joku sentti pari akkutelineen reunasta. Akku menee snadisti kallelleen mutta pysyy telineen sisäpuolella. Ja tilaa tulee tosiaan hieman lisää ettei esim. putkesta ota pultit kiinni.Juha96 kirjoitti:Kiitos ajatuksesta, taidan tehdä saman, vaikka tuo lämpösuoja tuntuukin yllättävän tehokkaasti eristävän.dimebak kirjoitti: Lisäksi leikkasin akun levyisen pätkän vanhaa kiilahihnaa akun alle. Sen jälkeen akku takaisin kiinni ja sain hieman enemmän "ilmatilaa" käykyrän ja lämpösuojan väliin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
aijai tuota ajamisen riemua kun on kesärajoitukset, aurinko paistaa ja korvissa soi saabin sulosointu
mut mikä siinä satasen ajamisessa on nii vaikeeta, hätäsee mennä kaheksaakymppiä ja saabissa istuu sen takia natsi, hermot menee jo puolimatkassa 70km matkalla ku missää ei meinaa ohi päästä neljän ruuhkassa
mut mikä siinä satasen ajamisessa on nii vaikeeta, hätäsee mennä kaheksaakymppiä ja saabissa istuu sen takia natsi, hermot menee jo puolimatkassa 70km matkalla ku missää ei meinaa ohi päästä neljän ruuhkassa
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Jumalauta mitä asiakaspalvelua. Soitin päivällä Prismaan kysyäkseni onko heillä Hamax Kiss-lastenistuinta polkupyörään. 5 minuuttia hälytti eikä kukaan vastannut. Joten soitin Prisman naapuriin Citymarkettiin. Kahden minuutin jälkeen kuuluu ääni joka lähtee luuri nostetaan, avaan turpani ja en kerkeä kuin henkeä vetää niin luuri lyödään kiinni. A1-luokan palvelua.
Pitänee laittaa postia molempien firmojen emoyhtiöihin, että laittavat ne puhelimet joiden numerot ovat netissä nähtävillä joidenkin vastaushalukkaiden lähelle. Mutta kaipa se on automarketin tarkoituksena saada se asiakas tulemaan kauppaan katsomaan onko sitä tuotetta hyllyssä.
Pitänee laittaa postia molempien firmojen emoyhtiöihin, että laittavat ne puhelimet joiden numerot ovat netissä nähtävillä joidenkin vastaushalukkaiden lähelle. Mutta kaipa se on automarketin tarkoituksena saada se asiakas tulemaan kauppaan katsomaan onko sitä tuotetta hyllyssä.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vaihtelinpa tuossa satkuun madallusjousia ja iskareita.
Mitä helvettiä liikkuu ihmisen päässä, kun suunnittelee tuollaisen etuiskarien yläkiinnityksen.
Ei tuollaista voi terve valkoihoinen heteromies suunnitella.
Räikkälenkki kääntyvällä päällä on tuossa hommassa kyllä ihmisen paras ystävä.
Mitä helvettiä liikkuu ihmisen päässä, kun suunnittelee tuollaisen etuiskarien yläkiinnityksen.
Ei tuollaista voi terve valkoihoinen heteromies suunnitella.
Räikkälenkki kääntyvällä päällä on tuossa hommassa kyllä ihmisen paras ystävä.
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
Merkkiliikkeen vaihtotyyli jos vanhoja ei tarvi säästellä, laikkakoneella tukikumen kohdalta poikki.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Joo, tähän tyyliin olikin pakko vaihtaa kuskin puolelta.dimebak kirjoitti:Merkkiliikkeen vaihtotyyli jos vanhoja ei tarvi säästellä, laikkakoneella tukikumen kohdalta poikki.
No, nousipa edes tämän kerran kuminkäry kaasarisatkun pyöränkotelosta
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja