Maavaran säätö

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
villero
"Ruisku"
Viestit: 141
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 17:21

Maavaran säätö

Viesti Kirjoittaja villero »

Kaveri alkaa olemaan lopullisesti kypsänä C5:eensa, joka käy muutaman kuukauden välein huoltoreissuilla, ja on nyt luopumassa siitä takuuajan menossa umpeen.

Aluksi "möin" hänelle ideaa, että hankkisi 9-5:n, mutta kun työnsä puolesta saa ajella Venäjän laatuteillä tulisi Maavara-toiminnon pelata. Saabin kotisivut sanovat:
"Maavaran säätö

Parempi ajovakavuus raskaasti kuormattuna ja perävaunua vedettäessä. Pitää maavaran automaattisesti vakiona kuormituksesta riippumatta.
"

Onko tosiaan, niin ettei tuota voi itse päättä kuinka korkealla jousitus on? Missä muissa autoissa, kuin Citikoissa voi säätää maavaraa ihan ohjaamosta käsin? Ainoastaan uudet ei maasturit käyvät. 2.3 l. turbo olisi kyllä aika muikea peli 9-3:ni:.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9406
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Ei ainakaan vikamäärien vuoksi kannata vaihtaa sitikasta Saabiin, taitaa pysyä yhtä tiheinä korjaamoreissut.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin