Mitsun ahtimen herääminen

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Sabaman
"Turbo"
Viestit: 214
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 09:22
Paikkakunta: Hämeenlinna

Mitsun ahtimen herääminen

Viesti Kirjoittaja Sabaman »

Herääkö se Mitsun TD04 ahdin eloon yhtä nopeasti kuin Garrett GT17?
Pitänee tällä viikolla huoltaa GT tai ostaa uusi.
Kiinnostaa vaan se kierrosten nousu etenkin tässä automaatissa. Nyt on GT kestänyt 245tkm ilman öljyn vuotamista, mutta rupesi ahdistamaan menoa pari päivää sitten. :(

Tuli sellainen hurja idea :idea: päähän, että jos onkin katissa tai takapöntössä rojut irrallaan ja tukkimassa virtausta?
Saabismi on seikkailu
9-5 2,0t aut. -00 Business
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

jos paineita on normalisti ja ääni on sama, niin putki tukossa tai jotain muuta ongelmaa.

jos paineita uupuu, niin ahdin puolelta tai sen ohjaukselta vikaa etsimään.

kyllä sieltä pitäs tukkaa alkaa kasvaa takapöntöstä jos vilat irti :D
Petter
"Hirsch"
Viestit: 728
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 08:41
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Petter »

Kyllä mitsun ahdin "herää" ihan nopeasti. Rinnakkain en ole vertaillut, mutta ei minusta ainakaan kovin merkittävää eroa ole tässä suhteessa garretiin.
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
Antsa
"Tuplakaasari"
Viestit: 59
Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 12:32
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Garrettin tilalle Mitsu tuli laitettua tuossa juuri vähän aikaa sitten. Spoolauksessa (tai heräämisessä) on hiuksenhieno ero. Eli mitsu miettii pikkusen enemmän. Voisi sanoa että ero on minimaalinen. Mutta yhtä alhaalta mennään, siinä en huomannut eroa. Suosittelen lämpimästi.

Onhan niissä pakohyrrässä eroa:
Kuva
Vastaa Viestiin