Imusarjan irroitus OG 900

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
saabisti69
"Tuplakaasari"

Imusarjan irroitus OG 900

Viesti Kirjoittaja saabisti69 »

Tilannekatsaus starttia olen vaihtamassa, ja olen irrottanyt imusarjan pultit, ruiskutussuuttimet sekä tiellä olevat letkut, nyt ongelmaksi on muodostunut että imusarjaa siirtäessä ei liiku kuin pari senttiä ja ottaa kiinni johonkin, olen remontissa sen verran noviisi, enkä viitsi väkivalloin kääntää tuota imusarjaa tieltä ettei tule suurempaa tuhoa.

Elikkä mitä muuta pitää irroittaa että tuo imusarja nousee pois tieltä, sekä monta ruuvia vielä pitää irroittaa imusarjan alapuolelta "startin läheltä"?, olen etsinyt hakutoiminnolla ongelmaan ratkaisua hyviä vastauksia on hyödynnettävissä mutta ko. ongelmaan en ole saanut tyhjentävää vastausta.
nalleolut
"TosiSaabisti"

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

öööö starttia irrotat?

2 pulttia vauhtipyörän puolelta läpi ne auki ja takakannake auki ja se startti on käsissä. parkki paikalla pual tuntia vaihto.
miksi sitö imusarjaa íroittamaan!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Jamppa
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

ei tarvi sarjaa irroittaa
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
saabisti69
"Tuplakaasari"

Siis edestäpäin

Meinaat siis että se vauhtipyörän muovikoppa pois ja ne 2 pulttia tartista irti, jolloin pitäisi startin lähteä edestäpäin? aika kokeilukelpoinen ehdotus, ehdin laittaakin tuon imusarjan takaisin paikalleen.
nalleolut
"TosiSaabisti"

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

se on totuus. 2 eestä ja se takakannake on startissa 2mutterilla ja koneen kyljessä muutamalla.
edit muovikoppaa ei välttämättä tarvitse irroittaa mikäli on pultit startista sinne suuntaan,,,,
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
saabisti69
"Tuplakaasari"

Toimi tuo edestä vaihto

Elikkä vaihto ilman imusarjan irroittamista, siitä muovisuojuksesta jouduin irroittamaan 3 ruuvia että pääsi siihen startin kiinnitykseen, tosiaankin originaalissa boshin startissa on 2x12 mm. ruuvia jolla se on koneen lohkossa kiinni.

Vesipumpusta jouduin irroittamaan ne kaksi letkua jotaka siitä lähtee, koska tuo korvake joka on koneenkyljessä otti alavesiletkuun kiinni ja starttia ei saanut irroitettua muuten.

No sit vaan uusi startti paikalleen, letkut / johdot kiinni ja akunkenkä paikalleen, ei tarvi nyt ku näyttää avainta niin johan starttasi.

Aikaa meni itsellä 2 tuntia mut seuraavalla kerralla menee nopeemmin, kiitti kaikille asiantuntevista ohjeista :wink: :wink: :lol:
Vastaa Viestiin