3-ov turbo
3-ov turbo
Kattoluukulla punanen,aeron vanteilla.
Nätti vähän ajettu,ilmastointi/nahkapenkit.
Jos olis vielaä uuven karheilla renkailla/alusta sarjalla.
Oliskos muita halukkaita KUIN MINÄ.
SIIS JOS OLIS MYYNNISSÄ.
Nätti vähän ajettu,ilmastointi/nahkapenkit.
Jos olis vielaä uuven karheilla renkailla/alusta sarjalla.
Oliskos muita halukkaita KUIN MINÄ.
SIIS JOS OLIS MYYNNISSÄ.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
-
- "Hölösuu"
Itte olen kattellut aeron rinnalle kakkos autoa. Ei viittisi enään ensi talvena rääkätä suolateillä. Ajattelin ihan perus iivaria tai kaasaria toimintavarmuuden takia. Tuli sitten tarjous seuraavanlaisesta:
-900 T16A `88 3d Punainen
-Jenkeistä tuotu ja ruosteeton
-ajettu n.240tkm
-kaikki norm. herkut ja jopa ilmastointi toimii
-hinta järjettömän halpa
Mietityttää vaan hiukan tuo automaatti. Tosin tuo mun talviajo on ainoastaan satunnaista nurkkapyörittelyä ja vähiä kilometrejä. Ei tosiaan vastaa noita mun talviautokriteerejä, mutta pitäisikö sittenkin ostaa pois.
-900 T16A `88 3d Punainen
-Jenkeistä tuotu ja ruosteeton
-ajettu n.240tkm
-kaikki norm. herkut ja jopa ilmastointi toimii
-hinta järjettömän halpa
Mietityttää vaan hiukan tuo automaatti. Tosin tuo mun talviajo on ainoastaan satunnaista nurkkapyörittelyä ja vähiä kilometrejä. Ei tosiaan vastaa noita mun talviautokriteerejä, mutta pitäisikö sittenkin ostaa pois.
Sauli.M #1562
Mitä vähemmän ajoa, sen vähemmän on merkitystä kulutuksella, jos sitä mietit automaatin kanssa?Pampula kirjoitti:
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Tosiaan kulutuksella ei ole mitään merkitystä tuolla minun ajomaarällä. Hiukan tuntuu vaan oudolta ostaa parempikuntoinen auto talviautoksi. Täytyy nyt kysellä jostain hiukan rahaa tai tehdä ylitöitä tai rikos tai jotain. Auton tosiaan pitäisi olla todella hyvässä kunnossa ja hinta on halpa...
Miks pitää olla näin tuhlaavainen, ettei oo ikinä toimintatonnia jemmassa. Aina tili nollan tuntumassa. Ja nyt tuli yllättäviä "pakollisia" menoja ja kusessa ollaan.
Olikos tuossa jenkkiversiossa automaattilootassa muuten pidemmät välitykset? Sellainen tuntuma olisi.
Miks pitää olla näin tuhlaavainen, ettei oo ikinä toimintatonnia jemmassa. Aina tili nollan tuntumassa. Ja nyt tuli yllättäviä "pakollisia" menoja ja kusessa ollaan.
Olikos tuossa jenkkiversiossa automaattilootassa muuten pidemmät välitykset? Sellainen tuntuma olisi.
Sauli.M #1562