Olen laittanut merkille että ainakin näin viileämmällä kelillä käynnistyksen jälkeen on alkanut kuulua konehuoneesta vienoa nakutusta. Se loppuu tai vaimenee muutaman minuutin kuluttua niin ettei sitä enää kokpittiin kuulu. Oliskohan syytä olla huolissaan vai onko tuo tonnarille ominaista? Sillä ajatteu vasta vaivaiset +300tkm. Vai onko korva tullut herkemmäksi?
Toinen juttu on että takakannen avaus (CD -malli) ei enää toimi ovi nappulasta. Irroitin kytkimen olin tarkistavinaan, että namiskuukkeli toimii, mutta ei saa jännitettä. Enempiä tarkisteluita en ehtinyt vielä tehdä. Oliskohan kellään vinkkiä mistä päin johto voisi olla poikki tai jotakin muuta?
Ja sitten ruusuja. On se kyllä ihme peli. Itse olen vain ajellut sillä ja se kestää vaan.... Leimat senkun paukkuu otteeseen. Luotettavia Japseja oli muutama ennen saabia. Olihan nekin koneeltaan melko kestäviä mutta alusta ja pellit karisivat pois koneen ympäriltä. sai jatkuvasti niveliä ja jarruja herkistellä... Ja nyt sitten koputtelen päätä....eiku puuta, noh sama asiahan tuo taitaa olla...
Pari ihmetyksen aihetta
-
- "Hölösuu"
Re: Pari ihmetyksen aihetta
Johto on poikki joko oviliittimeltä (pinni poikki / hapettunut) tai takaluukun läpivienniltä.marvei kirjoitti: Toinen juttu on että takakannen avaus (CD -malli) ei enää toimi ovi nappulasta. Irroitin kytkimen olin tarkistavinaan, että namiskuukkeli toimii, mutta ei saa jännitettä. Enempiä tarkisteluita en ehtinyt vielä tehdä. Oliskohan kellään vinkkiä mistä päin johto voisi olla poikki tai jotakin muuta?
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84