9000i vm 88 nopeusmittari ei toimi. Autolla on ajettu 230 000. Katsastus on kuitenkin edessä. Onko nopeusmittarin korjaus iso operaatio: kannattaako korjata vai joutuuko tonnari nyt romutettavaksi?
Muuten autolla ajaisi vielä pitkään. Etuoven alareuna on ruostunut puhki, mutta se ei näy päällepäin, ja pakoputkesta irtosi lumihankeen peruuttamisen seurauksena takimmaisen pöntön jälkeinen 30 cm putkenpätkä. Tai alussa se vääntyi, mutta sitten vedin sen kokonaan pois.
Kuolemantuomio?
- JiiVee
- "Hölösuu"
- Viestit: 1103
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
Jos vika on anturissa niin älä tapa
Edesmenneessä vm -88 turbossa nopeusmittarin anturin vaihto oli helppo juttu ja osa oli käytettynä halpa.
Muista vioista ei ole kokemusta, mutta anturivian takia ainakaan ei kyllä kannata noin vähän ajettua romuttaa.
Muista vioista ei ole kokemusta, mutta anturivian takia ainakaan ei kyllä kannata noin vähän ajettua romuttaa.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61, Corolla LB