Lucaksen tyhjäkäyntimoottori.
Lucaksen tyhjäkäyntimoottori.
Mites on,kun auto on käyntilämpöinen ja ottaa lennosta irti tyhjäkäyntimoottorin pistokkeen niin kierrokset nousevat noin 4 tonniin.Ei taida olla normaalia?Äkkiä ajateltuna sen kuuluisi sammua vai miten on?
Re: Lucaksen tyhjäkäyntimoottori.
Ettei menisi tietyllä jännitteellä vasta kiinni. Näin ainakin tuossa volvon (b230f) tyhjäkäyntimoottorissa.tomaatti kirjoitti:Mites on,kun auto on käyntilämpöinen ja ottaa lennosta irti tyhjäkäyntimoottorin pistokkeen niin kierrokset nousevat noin 4 tonniin.Ei taida olla normaalia?Äkkiä ajateltuna sen kuuluisi sammua vai miten on?
Saab 9000 2.0 T -88 med Garrett GT40 Scania
Saab 9000 2.0 T -88 purku
Saab 900 2.1 16v -92 purku
Saab 99 -84 hitsattu
Volvo 142 -74 2,0l suunnitelmissa GT42
Volvo 242 -78 2,5l med liten mitsu
Volvo 740 -88 2,3l med Garrett GT40 hybrid 60/60
Saab 9000 2.0 T -88 purku
Saab 900 2.1 16v -92 purku
Saab 99 -84 hitsattu
Volvo 142 -74 2,0l suunnitelmissa GT42
Volvo 242 -78 2,5l med liten mitsu
Volvo 740 -88 2,3l med Garrett GT40 hybrid 60/60
Re: Lucaksen tyhjäkäyntimoottori.
Ettei menisi tietyllä jännitteellä vasta kiinni. Näin ainakin tuossa volvon (b230f) tyhjäkäyntimoottorissa.tomaatti kirjoitti:Mites on,kun auto on käyntilämpöinen ja ottaa lennosta irti tyhjäkäyntimoottorin pistokkeen niin kierrokset nousevat noin 4 tonniin.Ei taida olla normaalia?Äkkiä ajateltuna sen kuuluisi sammua vai miten on?
Saab 9000 2.0 T -88 med Garrett GT40 Scania
Saab 9000 2.0 T -88 purku
Saab 900 2.1 16v -92 purku
Saab 99 -84 hitsattu
Volvo 142 -74 2,0l suunnitelmissa GT42
Volvo 242 -78 2,5l med liten mitsu
Volvo 740 -88 2,3l med Garrett GT40 hybrid 60/60
Saab 9000 2.0 T -88 purku
Saab 900 2.1 16v -92 purku
Saab 99 -84 hitsattu
Volvo 142 -74 2,0l suunnitelmissa GT42
Volvo 242 -78 2,5l med liten mitsu
Volvo 740 -88 2,3l med Garrett GT40 hybrid 60/60