Navman icn520 päivitys

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
ysitonttu
"Turbo"
Viesti:

Navman icn520 päivitys

Viesti Kirjoittaja ysitonttu »

Tietääkö kukaan mistä saa ladattua nopeuskameratolppa sijäntipäivityksiä
kyseiseen laitteeseen
Markku Helin
jäsen:2815
Nastola
hz81
"Hölösuu"

Re: Navman icn520 päivitys

Viesti Kirjoittaja hz81 »

ysitonttu kirjoitti:Tietääkö kukaan mistä saa ladattua nopeuskameratolppa sijäntipäivityksiä
kyseiseen laitteeseen
http://www.gps-waypoints.net/ Tuolta ainakin löytyy moneen merkkiin, luultavasti myös Navmaniin. Juuri hankkimani Mio puuttuu ainakin toistaiseksi.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
hz81
"Hölösuu"

Mimmi kirjoitti:Tyhmä kysymys: Mihin niitä kameraTOLPPIEN sijaintitietoja tarvitsee? Minä en kaipaa niiden tietoa, vaan kameran sijaintipaikan tietoa.
Siihenhän niitä tarvitaan nimeomaan kun ei koskaan tiedä missä se kamera vaanii. Itse tosin en kaahaa eli aika tarpeeton ominaisuus periaatteessa... mutta tulevaisuudesta ei koskaan tiedä miten pienistä ne tolpat alkaa sakkoa kotiin lähettää. :D Ainahan sitä nopeutta on se +10km/h.
Itse nään noiden POI-pisteiden käyttötarkoituksen jossain ihan muualla kun tolppatutkana.

Taitaa Mimmi olla vain kateellinen kun ei isolohko diesel 9-5:n naviin saa ohjelmoitua POI-pisteitä. :wink: :lol: Vai saako? Epäilen...
OPEL
hz81
"Hölösuu"

Mimmi kirjoitti:Saa, molempiin naveihin (pikkudieseliinkin, en omista isolohkoa :lol: ). Toinen navihan on Mio:n PDA (joka on tontussa käytössä).
.
Ai saa Saabin naviin? Tuo tuli yllätyksenä... luulin(painotan että luulin) noitten kiinteiden navien olevan aika karsittuja. Mutta aina oppii uutta. :D

OT: Itse koen omistavani pikkulohko dieselin... sulla on se isolohko. :lol: :lol: ;)
Mimmi kirjoitti:
Tolpat eivät lähetä mitään sakkoja tms. mihinkään, vaan sen tekee Poliisi tolpassa olevan kameran ottaman kuvan perusteella (jos siitä saa selvää). Poliisihan on myöntänyt jopa 35% kuvista epäonnistuvan.
No eiväthän ne tolpat tosiaan niitä lähetä vaan miliisit. :D
Itsellä on muuten tolppa kuvannut Saabini kahdesti mutta lappua ei ole kummallakaan kertaa ilmestynyt taikka kutsua tullut laitokselle. Ensimmäisellä kerralla rajoitukset vaihtui juuri samana viikonloppuna talvirajoituksista kesärajoituksiin ja uskon että kamera oli vielä talvisäädöillä.
Toisella kerralla en kyllä mitään syytä keksinyt miksei tullut... vauhtia 80 km/h valoristeysaluella jossa 60km/h rajoitus.
OPEL
Vastaa Viestiin