Jouset
no niin...
Voisin kans itelle vaihtaa pikkasen jäykemmät....Nuo on varmaan alkuperäset mitkä alla on kun ei oo mitään tuntoa ajettaessa, samanlainen fiilis ku ois hammaslääkärin puudutuksen jälkeen tupakalla wFhitssu 

Perse edellä puuhun.......Ja vauvan lusikalla velliä Suuhun........

Maptunilla oli aika halvat H&R jouset(1720kr) mut niitä ei vissii nii helposti tänne saadakkaan...
Kitupiikistä vois olla ihan hyvä idea tilata, subbarikin tuli kotiovelle ilman postikuluja ja oli halpaa ku makkara verrattuna suomen hintaan =)
Sitäpaitsi esim. Cobrat maksaa nimeltä mainitsemattomassa paikassa 290ekua ja ainakin mulla on noista jousista jäänyt paska maku.
Kitupiikistä vois olla ihan hyvä idea tilata, subbarikin tuli kotiovelle ilman postikuluja ja oli halpaa ku makkara verrattuna suomen hintaan =)
Sitäpaitsi esim. Cobrat maksaa nimeltä mainitsemattomassa paikassa 290ekua ja ainakin mulla on noista jousista jäänyt paska maku.
-
- "Hölösuu"
H&R:stä vai Cobrista? ...mikäs niissä mätti?
Coobrista kuullut itse kommentointia, jotta eivät ole pintakovat mutta silti jämäkät...
Coobrista kuullut itse kommentointia, jotta eivät ole pintakovat mutta silti jämäkät...
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Jos ne 15n vanhan riesan vieterit on jo valmiiks väsyneet sen 20mm niin sillonhan puheet pitää 100% paikkansa.j0ne kirjoitti:Cobrista, mut ne oli kyl Riesan alla(Sierra)....
Tais olla todellista madallusta joku 20mm se luvatun 40mm:n sijasta.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11