Kunnon kytkin satkuun?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Tepa turbo kirjoitti:Taitaa olla arvokkaita noi spec:in kytkimet, mitä ny katoin Prostreetin sivuilta nii audiin halvin kytkin oli n.590e. Saabin hintoja ei löytyny.
228mm paketti (stage3) maksoi muistaakseni 600€, kestää sen 50% enemmän vääntöä kuin alkuperäinen.

Itse ajattelin kokeilla 2.3:n vauhtipyörä/kykäpaketilla ensin.
Foxbody turbo
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

kytkimen kesto

Viesti Kirjoittaja a9000 »

advance kirjoitti:Paljonko se satkun vakio kytkin sitten kestää suunnilleen huolettomasti?
onko tähän kokemuksia?
TuPe
"Ruisku"
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 12:51
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TuPe »

Kyllä kunnossa oleva 228mm pitää järellisessä kenkimisessä karkeasti sanottuna 350hp asti.
Vääntöhän se sitä luistattaa, mutta siitä ei oma persdyno osaa lukea niin tarkasti. 400hpn tuntumassa isommilla 150km/h-> nopeuksilla kytkin luistaa ihan tyhjää.
Porsche 944 turbo 2jz
Porsche Cayman
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Ruotsin pojat volvoillaan käyttää 900turbon 215mm asetelmaa ja sintteriä.Oikein shimmattuna kestänee n.350-400nm.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Vastaa Viestiin