Tontun sähköl. ja k-lukon sähkökaaviot/sähkökaaviot yleensä
Tontun sähköl. ja k-lukon sähkökaaviot/sähkökaaviot yleensä
Löytyykö netistä tai joltain tontun sähkölasien ja keskuslukon sähkökaaviota?
Laitoin satkuun sähkölasin katkaisimet '97 tontusta ja paketissa oleva Lock-nappi kiinnostaisi kytkeä käyttöön.
Laitoin satkuun sähkölasin katkaisimet '97 tontusta ja paketissa oleva Lock-nappi kiinnostaisi kytkeä käyttöön.
Viimeksi muokannut dimebak, Ti Huhti 24, 2007 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Eli kuvan
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Saab/1 ... /13767.pdf
vasemmassa yläkulmassa oleva "power window / sunroof / door lock switch" maadoittaa Saabin kirjan toimintaselostuksen mukaan Lock-nappia painettaessa keskuslukon boksin navan 5 lukittaessa, ja maadoittaa navan 6 avattaessa.
Jostain syystä Saab 9000 96-97 sähkökirjan kytkentäkaaviossa tuo kytkin on piirretty kuitenkin ihan toisin.
Miksi lock-nappia ei ole kytketty ovenkahvojen lukkosylintereiden mikrokytkimien rinnalle, jos toiminta on tuollainen? Miten Lock-napin ohjaus lukkoon eroaa käytännössä avaimen kääntämisestä oven lukossa?
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Saab/1 ... /13767.pdf
vasemmassa yläkulmassa oleva "power window / sunroof / door lock switch" maadoittaa Saabin kirjan toimintaselostuksen mukaan Lock-nappia painettaessa keskuslukon boksin navan 5 lukittaessa, ja maadoittaa navan 6 avattaessa.
Jostain syystä Saab 9000 96-97 sähkökirjan kytkentäkaaviossa tuo kytkin on piirretty kuitenkin ihan toisin.
Miksi lock-nappia ei ole kytketty ovenkahvojen lukkosylintereiden mikrokytkimien rinnalle, jos toiminta on tuollainen? Miten Lock-napin ohjaus lukkoon eroaa käytännössä avaimen kääntämisestä oven lukossa?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- "Viggen"
- Viestit: 548
- Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:55
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Mulle tulee mieleen, että konsolin katkaisijasta ei vissiin mene häly päälle, kuten etuovista avaimilla käännettäessä. Kaavioonhan on piirretty hälyn boksi myös.jus kirjoitti: Miksi lock-nappia ei ole kytketty ovenkahvojen lukkosylintereiden mikrokytkimien rinnalle, jos toiminta on tuollainen? Miten Lock-napin ohjaus lukkoon eroaa käytännössä avaimen kääntämisestä oven lukossa?
TERO
-
- "Viggen"
- Viestit: 548
- Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:55
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Ei ole kuin se tontun katkaisinpaketti, autoa ei ole
Mutta mutta, mistä löytyisi tonnarin DI/APC-systeemien sähkökaaviot?

Mutta mutta, mistä löytyisi tonnarin DI/APC-systeemien sähkökaaviot?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Ei liity asiaan, kun en siitä mitään ymmärrä, vaan nuo venäjänpojan kuvat ja tuo Jus:sin hiton hyvä!!! manuska, soti jossain muussakin keskenään, ja mulla ainakin tossa jubissa päti veli venäläisen scemat.jus kirjoitti:Eli kuvan
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Saab/1 ... /13767.pdf
vasemmassa yläkulmassa oleva "power window / sunroof / door lock switch" maadoittaa Saabin kirjan toimintaselostuksen mukaan Lock-nappia painettaessa keskuslukon boksin navan 5 lukittaessa, ja maadoittaa navan 6 avattaessa.
Jostain syystä Saab 9000 96-97 sähkökirjan kytkentäkaaviossa tuo kytkin on piirretty kuitenkin ihan toisin.
Miksi lock-nappia ei ole kytketty ovenkahvojen lukkosylintereiden mikrokytkimien rinnalle, jos toiminta on tuollainen? Miten Lock-napin ohjaus lukkoon eroaa käytännössä avaimen kääntämisestä oven lukossa?
Kun vaan muistais missä.

Vaan kyllä nuo korjaamokäsikirjat on parasta iltaluettavaa. Ja lähes täydellistä. (vieläkun nuo kävis tolle jälkikasvulle iltalukemisena)

Townsendimportsin sivuilta löysin wiret.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001