Olisi tarkoitus viedä kohta saapikas 110 tkm huoltoon. Työt ajattelin teetättää paikallisella merkkikorjaajalla (Delta Kuopio), mutta osat (tai ainakin mahdollisimman paljon osia) ajattelin tilata Motonetista/muualta. Tästä johtuen mieleen juolahti pari kysymystä:
Kuuluuko huolto-ohjelmaan hihnan vaihdon yhteydessä myös niiden rullien vaihto. Huoltokirja puhuu vain käyttöhihnan vaihdosta. Eikö ne rullat kaiken järjen mukaan kannattaisi vaihtaa samalla? Ja jos näin kerran on, niin mitkä rullat pitäisi Motonetista tilata, kun auto on vm. 1999 OG9-3 2.0 l bensavapari, jossa ilmastointi.
Olisiko kellään tietoa etukäteen, paljonko työ kustantaa Deltalla Kuopiossa, että menisi tiskillä arviot samalle sataluvulle?
Kukas muuten huoltaisi Kuopiossa ilmastointilaitteen?
J
Ps. Yritin käyttää hakua ja huoltovihkoa, mutten saanut järkeiltyä selkeää vastausta.
OG9-3, 110 tkm huolto, käyttöhihna ja rullat
Ehdottomasti kannattaa vaihdattaa rullat samalla, muuten ne menee abaut 150tkm kohdalla rikki (muutaman tapauksen nähneenä)! Koko työhön menee aikaa hiukan vajaa puolipäivää.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Hitsi, dieseliin en ole kiristintä vaihtanut vielä kertaakaanLR kirjoitti:Ehdottomasti kannattaa vaihdattaa rullat samalla, muuten ne menee abaut 150tkm kohdalla rikki (muutaman tapauksen nähneenä)! Koko työhön menee aikaa hiukan vajaa puolipäivää.
Irti sen kyllä saa alle puolen tunnin...
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD