Hankin heräteostoksena 16V turbo 1992 900 tomaatticabrioletin.
Alunperin california-auto. Tooodella laiska ja pitkät välitykset.
Talviautona oleva 2.1 16V vapari on selkeästi pirteämpi.
Tappaako tuo automaatti kaiken tehon? 100km/h vauhdissa on noin 2900rpm, joka on vähemmän, kuin 5-vaihteella 2.1 16V manuaalissa.
Tää on hiukan kuin kuminauhalla tai diesel-mersulla ajelisi
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Askarruttavia asioita:
BW37 aski ja sen tehonkesto? Tuossa on jo muutenkin pitkät välitykset, eli aski lämpenee luistaessaan enemmän.
Jos lotasee keulalle ylimääräisen lauhduttimen flektillä vaihteistoöljylle ja ostaa speedpartsin stage 1 asteisen lastun tms. - kuoleeko jotakin?
Tavoite olisi saada ahdot nousemaan aikaisemmin ja tehoa lisää, ettei tartte hävetä silmiä päästään, kun ei kulje...160 hummaahan tuolla on vakiona? Joku 200 riittää jo minulle hienosti...
Ideoita? Kannattaako toteuttaa viritys vai ajella tuollaisena?
Jos virittää, niin miten järkevintä?
Joo ja haulla ei löytynyt äkkiä tomaatin kestosta modatulla APC:lla ainakaan nopeasti mitään.
Kiitoksia etukäteen.
-T
PS. Cruise tiputtaa vauhtia loivassakin ylämäessä helposti 100km/h->80km/h...jotakin kulahtanut vai ominaisuus tomaatissa? Ei kai?