Kannattaako isolla autolla väistää polkupyöräilijää ?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Minuteman
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Kyllä minä väistän aina asiallisesti sääntöjä noudattavaa pyöräilijää, mutta nyt tänäkin keväänä on joutunut näkemään käsittämätöntä syöksähtelyä tien poikki, keskellä kaistaa hoippumista, pyörän paikkahan pitäisi olla tien oikeassa reunassa, jos ei olla mihinkään ryhmittymässä.

Kaikki pyöräilijät eivät näihin tietenkään syyllisty, suuri osa ajelee ihan kunnolla, mutta kyllä tässä erottuu varsin usein silmiinpistävästi juuri ne tamineissaan laihaa kevätsammakkoa muistuttavat vauhtipyöräilijät.
Ässä
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Ässä »

Kyllä minä väistän aina asiallisesti sääntöjä noudattavaa autoilijaa, mutta nyt tänäkin keväänä on joutunut näkemään käsittämätöntä syöksähtelyä tien poikki, keskellä kaistaa hoippumista, auton paikkahan pitäisi olla tien oikeassa reunassa, jos ei olla mihinkään ryhmittymässä.

Kaikki autoilijat eivät näihin tietenkään syyllisty, suuri osa ajelee ihan kunnolla, mutta kyllä tässä erottuu varsin usein silmiinpistävästi juuri ne tamineissaan lihavaa kevätsammakkoa muistuttavat vauhtiautoilijat.
Ostan: 2-tahti Saab

#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989,
Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Jokke A
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Uskoisin, että suurin osa täällä pyöräilijöitä kiroavista käyttäytyy itse ihan samalla tavalla kuin nämä pääperkeleet kahdella pyörällä :roll:
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Vastaa Viestiin