Ennenkuin laitoin ton Steg3 sai ajella ihan rauhassa, mutta tänä aamuna taas jonkun luupään piti tulla yrittämään N**san turbolla. Mä en edes viitsi alkaa kisailemaan tuolla liikenteessä. Pimeetä touhuu ohitteli sitten kyllä kaikki muutkin ilman vilkkua.
Täytyy varmaankin asennella vakiosta viimeiset 20cm
Juuri samalta tuntui ainakin kuukauden verran. Nyt on kai jo tottunut siihen kun en ole asiaa ajatellut. Rälläköitkö sen loppupään viimeisen 10cm paksunnoksen pois vai jätitkö sen härnäämään kanssaautoilijoita?
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Putkenpää ja tietysti myös putki on ihan vakio pooppelin mehupilli, mutta erehdyin laittamaan Nordicin tarran takaluukkuun (Performance by Nordic) ja jumalauta joka valoissa ja motarilla riitti kisailijoita. Harvemmin tuli haasteeseen vastattua. Nyt otin tarran pois, saapi olla rauhassa.
NG900SET -95 kirjoitti:Juuri samalta tuntui ainakin kuukauden verran. Nyt on kai jo tottunut siihen kun en ole asiaa ajatellut. Rälläköitkö sen loppupään viimeisen 10cm paksunnoksen pois vai jätitkö sen härnäämään kanssaautoilijoita?
Toistaiseksi se on vielä siellä. Mutta viitaten "yv" ei varmaankaan kauaa
Mulla on se "paksunnos" siellä eikä juurikaan ole ollut mitään ongelmia
Liimasin vielä "Warning - low..." tarrat eikä sekään vaikuttannu mitään
Pitää vissiin laittaa MapTun: nin ISO (~50x20cm) tarra persiisiin jos se auttas
Miks mun kaa ei kukaan leiki... (=kisaile)
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
93t sport kirjoitti:
Kuka nyt perheauton kanssa kisailee Laita joku hillitys valaanevä sinne takasiiveksi ja fillaritkin alkaa ottaa sun kanssa mittaa
Niin tää mun kanssa kisuttelija taisi olla erikoistunut tapaus kun oli niin tarkka silmäinen että huomasi yleensäkkään koko putkenpään
Auto on muuten täysin vakio. Ei edes levikkeitä
93t sport kirjoitti:
Kuka nyt perheauton kanssa kisailee Laita joku hillitys valaanevä sinne takasiiveksi ja fillaritkin alkaa ottaa sun kanssa mittaa
Jep
Alumiininen siipirakennelma katolle ni johan alkaa DX/316: set olla kisassa mukana
Tai ehkä mä oon vaan niin vanha jo ettei kukaan kisaile "papan" kanssa
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Mun kans ei onneks kukaan juuri kisaile, vaika onkin toi paksu putkenpää.... saattasin vaikka ottaa haasteen vastaan, luupää kun oon...
Sensijaan moni (lähinnä isommat autot) liimaantuu puskuriin hetkeksi kiinni säännöllisesti... Lukevat ilmeisesti 'warning..' tarraa
Mulla oli entisessä ng900 5" putkenpää ja sekös herätti hilpeytta ja kisahenkeä monella Nyt ei oo ku Viggenin pienenpieni vakio ovaali eikä kukaan haluu enää leikkii mun kaa
No onneks asialle pitää tehä jotain