Täytyy saada selvyys tienhakemiseen, liian monta eri kanavaa, jotka antaa vinkkejä erittäin kalliista vehkeistä jotka on ainoastaan hienon näköisiä auton alla, elikkä pitää Suappi nostaa ylös joka kerta kun joku tulee käymään, että ko. pääsee asiasta kärryille miten hieno homma on menossa. Mitään seikkaperäistä asiaan liittymää avainta ei ole löytynyt. Matalat renkaat ehkä, pitää kovaa ääntä, auttaa kovassa kurviajossa, eikä missään muualla, 40 profili, 3 barin paine renkaissa, kuka sellaisilla viitsii ajaa tavallisella käytöllä, kuulosuojat 3 luokan korvilla, 35 mm laskettu, höpöhommaa Suomen teillä, liikenteen tokkuna, koska jarrutat joka ainoan kuopan edessä!
Tämä on kylmää faktaa, vastaan omista näkemyksistäni, etenkin takakallistuksen vakaajasta, matalaprofiili renkaista, madallus sarjasta ja säädettävistä iskunvaimentajista tavalliseen katukäyttöön alle 200 hk.
ohjaus haku
ohjaus haku
900 s kaksovinen alkuperäisillä renkailla, valtterin trimmaava.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 160
- Liittynyt: Ke Helmi 28, 2007 02:43
- Paikkakunta: Pirkanmaa
- Viesti:
Jos ratti jo siihen aikaan oli hukassaOlli Kinaret kirjoitti:No eihän tuosta taas mitään ymmärtänyt

Se on muuten ohjauksen haku, vai haetaanko tässä ohjaus-apua vai apuun ohjausta

Viimeksi muokannut paerikss, Su Huhti 15, 2007 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-05 9-5 Linear Business Sport B235R, -20 Focus 1.5 A8 ST-Line, -22 Corolla Sports Tourer, tilattuna MY-23 EV6 4WD, -59 T-Bird sekä 3 kilpuria. Ex Saabeina 99, 2 x 900 ja 93 aero.