Leima tuli!
-
- "Aero"
- Viestit: 437
- Liittynyt: To Loka 14, 2004 21:32
- Paikkakunta: Mikkeli
Leima tuli!
Nyt on 9000 varustettu vieläkin kostealla leimalla.
Iskaritesti kävi huvittamaan.n. 2000 km ajettu 10 mm madaltava Saabin oma (Sachs) alustasarja.
Takaiskareissa oli koneen mukaan jäljellä 65%..tuumasin, että jos tuota menoa kuluvat, niin heinäkuussa saa ostaa jo uutta..
Ei vaan, inssikin sanoi, että enemmälti tekemisen makua, kuin oikeata tietoa tuosta iskarikoneesta saa...
Kehaisi vielä, että autohan on loistavassa kunnossa, ja sanoi, että Saabihan on kestävä auto koneeltaan ja pelleiltään
Mutta huomautuksitta leima, se on jees!
Iskaritesti kävi huvittamaan.n. 2000 km ajettu 10 mm madaltava Saabin oma (Sachs) alustasarja.
Takaiskareissa oli koneen mukaan jäljellä 65%..tuumasin, että jos tuota menoa kuluvat, niin heinäkuussa saa ostaa jo uutta..
Ei vaan, inssikin sanoi, että enemmälti tekemisen makua, kuin oikeata tietoa tuosta iskarikoneesta saa...
Kehaisi vielä, että autohan on loistavassa kunnossa, ja sanoi, että Saabihan on kestävä auto koneeltaan ja pelleiltään
Mutta huomautuksitta leima, se on jees!
Muukkonen
Bmw 523 Touring
Bmw 523 Touring
65% iskaritestissä tarkoittaa että iskunvaimentimet ovat uudet..
uudella autolla yleensä 55% - 70%
se tärytin mittaa iskunvaimentimien ja jousien hyvyyttä mittaamalla renkaan maakosketusta... ei VOI millään olla 100%.. ja reilusti madalletulla autolla, olkoot iskarit miten hyvät tahansa on 55% jo loistava lukema..
ei siis käytännössä kerro mitään... jos on oikein huono, niin sitten vaihdetaan... lähinnä se kertoo vain, että onko kaikki iskarit
YHTÄ hyviä... ...tai huonoja.
paikallisella kats-konttorilla on parhaat lukemat tehty jollain todella painavalla jenkkilaivalla. pienemmillä autoilla aina huonompi.
uudella autolla yleensä 55% - 70%
se tärytin mittaa iskunvaimentimien ja jousien hyvyyttä mittaamalla renkaan maakosketusta... ei VOI millään olla 100%.. ja reilusti madalletulla autolla, olkoot iskarit miten hyvät tahansa on 55% jo loistava lukema..
ei siis käytännössä kerro mitään... jos on oikein huono, niin sitten vaihdetaan... lähinnä se kertoo vain, että onko kaikki iskarit
YHTÄ hyviä... ...tai huonoja.
paikallisella kats-konttorilla on parhaat lukemat tehty jollain todella painavalla jenkkilaivalla. pienemmillä autoilla aina huonompi.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
-
- "Aero"
- Viestit: 437
- Liittynyt: To Loka 14, 2004 21:32
- Paikkakunta: Mikkeli
Kävin myös näyttämässä omaa tonnariani konttorilla viime viikolla ja leima tuli huomautuksitta. Ajovaloumpioista tuli sen verran kommenttia, että uusilla näkisi paremmin pimeällä. Jarruja inssi kehui kovasti (ero-% sekä käyttöjarruissa että käsijarrussa 0-5%).
Iskaritestissä näytti edessä ~80% ja takana ~60%. Vähän ihmetyttää noin isot lukemat, kun ne iskarit eivät kovin uusilta näytä.
Iskaritestissä näytti edessä ~80% ja takana ~60%. Vähän ihmetyttää noin isot lukemat, kun ne iskarit eivät kovin uusilta näytä.
9-5 3,0TiD 2002
9000 CDE 2,3lpt 1996
9000 CDE 2,3lpt 1996
saab on painavahko auto, jos jouset ja iskarit ovat sopivasti huonot, niin lukemat voi näyttää oikeinkin hyviltä..
ajettavuus ei ole luettavissa noista lukemista..
vanhan mallin iskaritesti, jossa inssi koitti tuntumalla oli paljon parempi, ja antoi varmemman tuloksen.. ei virheitä..
ajettavuus ei ole luettavissa noista lukemista..
vanhan mallin iskaritesti, jossa inssi koitti tuntumalla oli paljon parempi, ja antoi varmemman tuloksen.. ei virheitä..
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
Mun CC-tonnari meni täysillä läpi iskaritestistä, vaikka oikea etutolppa oli puhki ja ihan velttona. Koko auto keikkui kulmittaissuunnassa, kun esim. hidastetöyssystä ajoi. :-)
Aika hyvä testi kerrassaan. Ilmeisesti vakaajat huijaavat iskarikonetta.
Aika hyvä testi kerrassaan. Ilmeisesti vakaajat huijaavat iskarikonetta.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Mulle riitti oma kestoiskaritesti ajossa. Ei ne pelaa.
Laitatin alle KYB:n tavaraa:
eteen http://www.koivunen.fi/www/Koivunenwww. ... ent8FF6E-2
taakse http://www.koivunen.fi/www/Koivunenwww. ... t04BE7-2-2
yht. 280 €, ei minusta paha Parani huomattavasti tuntuma, ainakin edessä. Syksyllä testataan sitten konttorilla prosentit.
Teetin samalla huollon: vihkossa leima kohdassa 'Huolto 13' kilometrejä 268 tkm
Kesäpyörissä on pintaa ja alut suorat Ronalin Saab-logoiset. Kyllä nyt passaa kevätauringossa ajella
Laitatin alle KYB:n tavaraa:
eteen http://www.koivunen.fi/www/Koivunenwww. ... ent8FF6E-2
taakse http://www.koivunen.fi/www/Koivunenwww. ... t04BE7-2-2
yht. 280 €, ei minusta paha Parani huomattavasti tuntuma, ainakin edessä. Syksyllä testataan sitten konttorilla prosentit.
Teetin samalla huollon: vihkossa leima kohdassa 'Huolto 13' kilometrejä 268 tkm
Kesäpyörissä on pintaa ja alut suorat Ronalin Saab-logoiset. Kyllä nyt passaa kevätauringossa ajella
Viimeksi muokannut Meazza, La Huhti 14, 2007 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Leima tuli!
Silkkaa tuuria, sitäpaitsi kohta toi porsii kuitenkion, ja ens vuonna saa satavarman hylsynSaabistiuki kirjoitti:Nyt on 9000 varustettu vieläkin kostealla leimalla.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84