ettei vaan olisi dumppiaSuabisti kirjoitti:Kyllä nuilla oransseillakin soppaa tuntuu saavan...Lieskaa lyö putkesta kun heittää isompaa pesään![]()
![]()

Ei toistaseksimikkoimp kirjoitti:ettei vaan olisi dumppiaSuabisti kirjoitti:Kyllä nuilla oransseillakin soppaa tuntuu saavan...Lieskaa lyö putkesta kun heittää isompaa pesään![]()
![]()
Käy seinäjoen amiksella penkittämäsjakaraik kirjoitti:vähä asian vierestä, mut kysytään kumminki. tietääkö kukaan hyvää/järkevän hintaista penkitys paikkaa satakunnas tai etelä-pohjanmaalla?
Mulle kelpais sitten tieto satakunnassa olevista penkeistä.. Pohjois-Satakunnassa ei taida olla yhtäkään?Frostwind kirjoitti:Käy seinäjoen amiksella penkittämäsjakaraik kirjoitti:vähä asian vierestä, mut kysytään kumminki. tietääkö kukaan hyvää/järkevän hintaista penkitys paikkaa satakunnas tai etelä-pohjanmaalla?
Raumalla tuollainen paikka, en ole käynyt enkä tiedä firmasta sen enempää.Joni Tervalahti kirjoitti: Mulle kelpais sitten tieto satakunnassa olevista penkeistä.. Pohjois-Satakunnassa ei taida olla yhtäkään?
Siis pitäiskö poksikin vaihtaa??miks???mikkoimp kirjoitti:vakiot vihreät ~260cc tilalle halvimmalla CU 14.1 oranssit suuttimet ~300cc, luulisin että sen boksikin menee suoraan niin ei tarvi custom lastua.
jos koko alueen laihalla niin sitten jossain muussa vikaa kuin suuttimissa, ei muuta kuin eri paineen säädintä kokeilemaan.
ja pieni turbo kun tehot noin alhaalla...
Joni Tervalahti kirjoitti:Mulle kelpais sitten tieto satakunnassa olevista penkeistä.. Pohjois-Satakunnassa ei taida olla yhtäkään?Frostwind kirjoitti:Käy seinäjoen amiksella penkittämäsjakaraik kirjoitti:vähä asian vierestä, mut kysytään kumminki. tietääkö kukaan hyvää/järkevän hintaista penkitys paikkaa satakunnas tai etelä-pohjanmaalla?
junnu kirjoitti:Siis pitäiskö poksikin vaihtaa??miks???mikkoimp kirjoitti:vakiot vihreät ~260cc tilalle halvimmalla CU 14.1 oranssit suuttimet ~300cc, luulisin että sen boksikin menee suoraan niin ei tarvi custom lastua.
jos koko alueen laihalla niin sitten jossain muussa vikaa kuin suuttimissa, ei muuta kuin eri paineen säädintä kokeilemaan.
ja pieni turbo kun tehot noin alhaalla...