SE sähköantenni

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
veijostin
"Viggen"

SE sähköantenni

Viesti Kirjoittaja veijostin »

Eli autossa(9-3 -99) on sähköantenni, joka ei minun omistuksen aikana ole ollut koskaan toiminnassa. Tänään purkiin sitä takakontin verhoilua sen verran että sain sen antennin moottorin näkyville. Noh, moottorin liitin oli otettu irti, joten laitoin sen takaisin. Aina kun virta-avaimia käyttää lukossa, niin moottorista kuuluu kyllä surina mutta antenni ei paljon liikahtele, välillä vain lyhyen pätkän jos siltä tuntuu...
Eli kysymys on että onko tässä nyt moottorin vaiko itse piiskan hampaat vioittunueet, vai mikä on vikana? Haulla löysin juttua että motonetissä olisi 9000:n käypää piiskaa huokeeseen hintaan, 15,90. Haluaisin kuitenkin olla varma että vika on itse antennissa, ennen kuin tilaan osan.
LR
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Tunti sitten poistin sähköantennin toiminnasta ja laitoin lasiantennin tuulilasiin. 8) Samoja ongelmia oli, ei liikkunut minnekään vaikka voitelin antennin ym. Ruotokin oli ehjä, ehkä oli vaan niin piukka ettei liikkunut...
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Psychocowboy
"Hölösuu"

Re: SE sähköantenni

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

veijostin kirjoitti: Eli kysymys on että onko tässä nyt moottorin vaiko itse piiskan hampaat vioittunueet, vai mikä on vikana? Haulla löysin juttua että motonetissä olisi 9000:n käypää piiskaa huokeeseen hintaan, 15,90. Haluaisin kuitenkin olla varma että vika on itse antennissa, ennen kuin tilaan osan.
Mulla ainakin se "klonsahteli" eli yritti työntää ylöspäin mutta ei jaksanut kun oli teleskooppi niin jumissa. Ja välillä taas ei mennyt sisään. Lopulta ei putsasukaan auttanut, joten juuri tuo motonetin piiska tilalle ja taas toimii.
Antenni tulee kyllä ylös kun väkivalloin auttaa kun se yrittää pukata sitä ylös. Muttei todnäk mene takaisin kun sammuttaa. Taitaa se hammastus mennä ekana siitä piiskasta.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Psychocowboy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Mimmi kirjoitti:Piiskan nailonruoto kadottaa hampaansa tai menee poikki.
No sieltähän se tuli selkokielellä :D
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
veijostin
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja veijostin »

Jep, tällä selvä. kiitos vastauksista! :)

EDIT: Tänään on antenni purettu -> ruoto ei ollut kuin neljästä kohtaa poikki ja kakan määrä sekä piiskassa että moottorissa oli huomattava! :lol:
Vastaa Viestiin