Auton on ostanut uutena 1996 joku Wolfgang saksassa Münchenin läheisyydessä ja ajellut sillä kolme vuotta jonka jälkeen Tohtori Barbara ostanut auton ja ajanut 4 vuotta.
Auto tuotu suomeen 2003 (199tkm) ja suomalainen tuoja ajanut sillä ilmeisesti tämän vuoden tammikuuhun asti (279tkm) jolloin todennäköisesti auton ollessa pysäköitynä sen päälle on ehkä peruutettu ja maski sekä ajovalot vaurioituneet. Myös konepelti saanut pienen lommon ja etupuskurissa naarmuja ja pieni halkeama.
Vakuutusyhtiö lunastanut auton jonka jälkeen tuttuni osti sen AVK:lta ja tämän kautta unelmieni auto päätynyt minulle.
Motonetistä hain uudet umpiot laseineen ja maski tuli purkaamolta. Konepellin lommolle täytyy miettiä mitä tekisi, ehkä ehjä tilalle tai pakkelia ja maalaus, tuo kun ei kovin iso lommo ole. Etupuskurin saa hiottua ja maalattua ja on muuten täysin ehjä.
Kaikki muut toimii paitsi että keskuslukon/sisävalon sulake palaa aika ajoin. Nyt irroitettu tankkiluukun moottori (piti ääntä) sekä vasemman takaoven moottorin johto koska ei aina auennut mutta silti vielä jokin sitä polttaa. Toimii päivän ja seuraavana aamuna ei keskuslukko/sisävalot enään toimi. Tätä täytyy alkaa tutkimaan...
Auto on tomaatti kaikkilla herkuilla ilman TCS:ää, musta ulkokuorrutus mustalla sisustalla ja superaero vanteilla.
Nykykunnosta tämä yksilö senkuin paranee kun tämän hetkinen omistaja pääsee pitämään airoa kuin kukkaa kämmenellä

Kuvia laitan tulemaan kunhan saan otettua.
Tänään joutuu kyllä korkkaamaan olusen aeron kunniaksi!