Automaatti sinänsä nimittäin on tuttu, ja erinomaiseksi koettu vempain. Isompiruhoinenkin kaveri pystyy helpommin ajelemaan, kun ei tarvi molemmat polvet suussa ajella.
900 cabrio + sensonic, kaikenlaista joutavaa jorinaa
Hemmettiläinen, mieli tekis kyllä joskus päästä testaamaan, että miten tuo sensonicci käytännössä pelittää. Vähintäänkin mielenkiintoisesta keksinnöstä nimittäin vaikuttaisi olevan kyse.
Automaatti sinänsä nimittäin on tuttu, ja erinomaiseksi koettu vempain. Isompiruhoinenkin kaveri pystyy helpommin ajelemaan, kun ei tarvi molemmat polvet suussa ajella.
Automaatti sinänsä nimittäin on tuttu, ja erinomaiseksi koettu vempain. Isompiruhoinenkin kaveri pystyy helpommin ajelemaan, kun ei tarvi molemmat polvet suussa ajella.
Ainakin tuo meidän oma toimii hienosti, ei ole kertaakaan tullut mitään epämääräistä toimintaa tai vikailmoituksia, tiedä sitten minkä vuoksi nuo ovat yleensä hajonneet.Tonppa kirjoitti:Hemmettiläinen, mieli tekis kyllä joskus päästä testaamaan, että miten tuo sensonicci käytännössä pelittää. Vähintäänkin mielenkiintoisesta keksinnöstä nimittäin vaikuttaisi olevan kyse.
Automaatti sinänsä nimittäin on tuttu, ja erinomaiseksi koettu vempain. Isompiruhoinenkin kaveri pystyy helpommin ajelemaan, kun ei tarvi molemmat polvet suussa ajella.
Automaattina ei tuollaista ole tullut ajettua, mutta tomaattitonnareista on kokemusta enkä liiemmin niistä perusta.
Kyllä tuo kuitenkin kytkinpolkimillisen ng/og9-3:n voittaa, niissä kun on kytkinpoljinkin aika ahtaasti sijoitettu, ajo ihan leppoisaa ruuhkissakin kun ei tartte polkea yhtä lisäpoljinta
Tule joskus Keimolaan ottamaan tyypit tuolla Sensonicilla.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Pitääpä pistää kutsu korvan taaksen.
Ei tuo kepin hämmentäminen sinänsä niin työlästä tosiaan ole, vaan pikemminkin juuri kytkimen veivaaminen. Kengän koolla 47-48 meinaa joskus jäädä kengät kiinni, jos polkimet on kovin ahtaasti asetetut. OGssa tuota ongelmaa ei ole, eikä VAG vehkeissä - mutta herrajumalavarjele kun autokoulun ajelin foortin eskortilla.
Ei tuo kepin hämmentäminen sinänsä niin työlästä tosiaan ole, vaan pikemminkin juuri kytkimen veivaaminen. Kengän koolla 47-48 meinaa joskus jäädä kengät kiinni, jos polkimet on kovin ahtaasti asetetut. OGssa tuota ongelmaa ei ole, eikä VAG vehkeissä - mutta herrajumalavarjele kun autokoulun ajelin foortin eskortilla.
Samoin Kyproksella oli käytössä Suzuki Alto automaattina, vaikea kuvitella että siihen olisi edes mahtunut vielä yksi poljinTonppa kirjoitti:Pitääpä pistää kutsu korvan taaksen.![]()
![]()
Ei tuo kepin hämmentäminen sinänsä niin työlästä tosiaan ole, vaan pikemminkin juuri kytkimen veivaaminen. Kengän koolla 47-48 meinaa joskus jäädä kengät kiinni, jos polkimet on kovin ahtaasti asetetut. OGssa tuota ongelmaa ei ole, eikä VAG vehkeissä - mutta herrajumalavarjele kun autokoulun ajelin foortin eskortilla.
Noissa 2-polkimisissahan voi polkimet vääntää vaikka 20cm erilleen toisistaan.
Cabbe sopii muuten isokokoisillekin, heippaa etupenkin mäelle ja ajaa takapenkiltä katto auki
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tuli vihdoin ja viimein vastaus tuolta kattopuljulta, hintaa olisi ~1500£ ja alkaisivat kaiketi valmistamaan niitä vasta huhtikuussa, eli saisi sopivasti kovan katon kesäksisaabracing kirjoitti:patse kirjoitti:Kelpaakos tämä?ng900aero kirjoitti:Aihetta sivuten, on aika kummallista kun mikään paja ei ole värkännyt jonkinlaista kovakattoviritelmää avo-Saabiin, tuossahan olisi aivan hyvät katon kiinnitysmahdollisuudetkin hieman rakennellen, etupään saisi tietty kiinni kuten riepukatonkin ja takana olisi tilaa niiden taittuvien läppien alla vaikka minkamoisille kiinnikkeille.
Voisi pitää ihan vakavilla mielillä talviajossa ilman että tarvitsisi kuurata tämän tästä kattoa lumesta ja suolasta
Melkein kaikkiin muihin avoautoihin noita tuntuisi löytyvän, onhan noita kuitenkin myyty kohtalaisesti, luulisi pikkupajan tuotannolle riittävän kysyntää.![]()
http://www.saabtorqueuk.com/Template1/Hard_Top.php
paljonkohan tommoinen maksaisi `
??
Kyllä tuo riepu on sen verran hyvä ettei mitään lasikuituviritelmää tarvita talvellakaan.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ei kai juuri kukaan ole maksanutkaan. Ihan minimaalisesti noita Suomeen uutena rekisteröitiin, veikkaisin että NG900-aikana 1994 - 1998 keskimäärin luokkaa 1 kpl / vuosi? OG 9-3-aikana ehkä hieman enemmän?ng900aero kirjoitti:Ei näyttänyt olevan kaikkia lisävarusteita lueteltu, puuttui mm. jalopuut, cd-boksi jne.
Onkohan noista saanut min. 20% alennuksen listahinnasta tilausvaiheessa, eikait kukaan olisi maksanut esim. ng-cabesta hintaa 387500mk joka tulisi noilla taulukossa mainituilla varusteilla (+ muut vielä päälle)?
Ja niistäkin osa rekisteröity aluksi esittelyautoiksi maahantuojalle tms., jolloin varusteet ovat tulleet nettohintaan.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Ai niitä on ollut niin niukasti lamavuosina, luulin että olisi sentään muutamia kymmeniä mennyt per vuosi.Juha96 kirjoitti: Ei kai juuri kukaan ole maksanutkaan. Ihan minimaalisesti noita Suomeen uutena rekisteröitiin, veikkaisin että NG900-aikana 1994 - 1998 keskimäärin luokkaa 1 kpl / vuosi? OG 9-3-aikana ehkä hieman enemmän?
Ja niistäkin osa rekisteröity aluksi esittelyautoiksi maahantuojalle tms., jolloin varusteet ovat tulleet nettohintaan.
Hinta on kyllä ollut aika sumea, tuolla summalla olisi noihin aikoihin likipitäen saanut Kruununhaasta kunnollisen kerrostalokämpän ja lähikunnista ison omakotitalon
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ainakin rahan ostovoima on hivenen muuttunut, kuudellakympillä ei saa enää edes 15-neliön yksiötä Aleksis Kiven kadulta, ja taisi keskipalkka olla tuolloin jotain 7500mk kun nyt osa-aikainen siivoojakin taitaa tienata vähintään 2500e/kk.Eski kirjoitti:No eihän tuossa suurta eroa ole nykyisen 9-3 Cabben hintaan; hinnat alkaen malli noin 60Keur.
Eski
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Melko varmaa tietoa on, juttelin kerran yhden siivoojan kanssa joka väitti tienaavansa hyvin, eli täytyyhän sen palkan olla sitten vähintään tuo 2500eEski kirjoitti:Asuntojen hinta on kyllä kohonnut varsinkin pääkaupunkiseudulla lama-ajoista, mutta taidanpa siirtyä heti osa-aikaiseksi siivoojaksi, jos siitä noin hyvin maksetaan
Eski
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
...liityppä ensin paperiliittoon, jos et jo oleEski kirjoitti:mutta taidanpa siirtyä heti osa-aikaiseksi siivoojaksi, jos siitä noin hyvin maksetaan
Kun tuosta V6+automaatti- kombinaatiosta puhuttiin, niin tuossa eilen iltalukemisena eksyi rupisiin räpylöihin Saabisti 3/05, jossa oli kattava tarina NG900:sesta. Ainakin joku maininta oli siitä, että loppuvaiheessa V6:sta sai ainoastaan automaattiaskilla
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
Pikasesti katsoin ja ymmärtääkseni liittimet 3 ja 5.ng900aero kirjoitti:Ei kenelläkään satu olemaan NG900:n WIS:iä? Pitäisi tietää mitkä Sensonicin piuhat pitää yhdistää jotta kone käynnistyy (sieltä senson ohjainboksilta) kun senson käyttöyksikkö on irti.
Liittimelle 3 tulee +15-jännite ja liittimeltä 5 jatkuu käynnistysreleelle.
Fiksummat korjatkoo jos olen väärässä.
Tattis, näkisitkö myös missä se senson boksi sijaitsee, onko akvaarion kannen alla vai hanskalokeron takana?Tyny kirjoitti:Pikasesti katsoin ja ymmärtääkseni liittimet 3 ja 5.ng900aero kirjoitti:Ei kenelläkään satu olemaan NG900:n WIS:iä? Pitäisi tietää mitkä Sensonicin piuhat pitää yhdistää jotta kone käynnistyy (sieltä senson ohjainboksilta) kun senson käyttöyksikkö on irti.
Liittimelle 3 tulee +15-jännite ja liittimeltä 5 jatkuu käynnistysreleelle.
Fiksummat korjatkoo jos olen väärässä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98